Założenia początkowe:

  1. Firma 25-osobowa,
  2. Obecny informatyk, to osoba prowadząca inne sprawy dla klienta, cechuje się brakiem czasu dla IT oraz zaległościami w obecnej obsłudze.

Zadania stawiane przez Klienta:

  1. Przejęcie firmy w Outsourcing IT,
  2. Zapewnienie ciągłej obsługi w czasie pracy biura
  3. Helpdesk dla użytkowników zdalny
  4. Helpdesk dla użytkowników lokalny – dyżur raz w tygodniu
  5. Zarządzanie i Administrowanie posiadanymi serwerami on-premise
  6. Zarządzanie i Administrowanie posiadanymi usługami chmurowymi
  7. Zarządzanie siecią, bezpieczeństwem i dostępem do Internetu
  8. Zapewnienie doraźnej pomocy dla Zarządu w inne dni niż pn-pt

Zadania zdefiniowane i zrealizowane przez LIZARD

  1. Inwentaryzacja zasobów, w tym przypadku zainstalowano darmową do 100 nodów w sieci wersję aplikacji LanSweeper
  2. Inwentaryzacja komputerów, serwerów, usług chmurowych, urządzeń sieciowych, drukarek, osób pracujących w systemie itp.
  3. Przejęcie haseł od dotychczasowego „informatyka”, zmiana haseł
  4. Uruchomienie dedykowanych e-mail i numer telefonu dla Klienta
  5. Komunikacja z użytkownikami
  6. Wyznaczenie i realizowanie 2-godzinnego dyżury zawsze we wtorek od 12-14
  7. Realizacja helpdesk zdalnego od 8 do 18 za pomocą systemy w najnowszej wersji TeamViewer
  8. Pełna pomoc po audycie każdej usługi chmurowej w tym przypadku: Office 365 w wersji BP oraz Exchange Online , OneDrive, SharePoint – obsługa wewnętrznej strony i portala wraz z uprawnieniami.
  9. Pełna obsługa Firewall i systemów, VPN
  10. Pełna obsługa, aktualizacja, monitoring i administracja serwerami ON-Premise oraz dwoma serwerami w Azure

Harmonogram:

  1. Inwentaryzacje i audyt 5 dni
  2. Przejęcie od 1 dnia miesiąca
  3. Serwis prowadzony w PN-PT 8-18
  4. Specjalna Linia dla Zarządu PN-ND 8-18.