Codziennie odczytujemy setki wiadomości e-mail.
Bardzo często są one nie zbyt dobrze sformatowane i nie zawierają wszystkich potrzebnych informacji.
Okazuje się, że e-mail zgodnie z prawem powinien posiadać stopkę a w niej informacje o naszej firmie takie jak adres , kontakt, dane rejestrowe firmy.
Czasem stopki trzeba różnicować w zależności od różnych parametrów np. inne stopki wysyłamy do konkretnego klienta.
Stopki można zunifikować i zarządzać nimi z jednego miejsca.
My wiemy jak to zrobić!
Wiadomo, że oprogramowanie typu Outlook posiada ręczne dodawanie stopek, można je zróżnicować i ręcznie decydować za każdym razem jaką stopkę wysyłamy. Tylko, że z pewnością w rutynowych działaniach po prostu będziemy o tym zapominać.
Nasze narzędzie potrafi pilnować takich parametrów i dopasować stopkę do odbiorcy.
Taką samą to znaczy, że możemy wypracować najlepsze rozwiązanie tak pod względem wyglądu i grafiki jak i pod względem treści. Zdecydować za naszych pracowników kiedy i jaka stopka ma być wysyłana.
Możemy ograniczyć wysyłanie stopek, np. decydując, ze stopki są nie załączane do korespondencji wewnętrznej.