VOIP

Administracja telefonią VOIP. Administratorzy Lizard przygotują procedury eksplatacyjne najczęściej wykonywanych usług, w odpowiednim czasie podłączą odpowiednio skonfigurowane telefony, skonfigurują usługi, kolejki, zapowiedzi itp. Lizard jest użytkownikiem usługi CLOUDYA z NFON jest to usługa niezawodna dlatego ją proponujemy naszym Klientom.

Wiemy jak to dla Ciebie zrobić!

5/5 - (12 ocen)
VOIP
My wiemy jak to zrobić. Sprawdź nasze pakiety usług IT
Zobacz pakiety
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Dowiedz się więcej
  • Korzyści

    System telefoniczny Cloud NFON wykorzystuje Internet do wykonywania i odbierania połączeń. Masz dostęp do funkcji telefonicznych wszędzie tam, gdzie masz połączenie z Internetem: z biura, z innego miejsca, biura domowego lub w trasie przy użyciu smartfona lub laptopa. System ten jest elastyczny, skalowalny i prosty w użyciu. Bez długoterminowych kontraktów i z niskimi kosztami instalacji w porównaniu z tradycyjnymi systemami PBX.

    5/5 - (12 ocen)
  • Jak bezpieczny jest NFON?

    Krótko mówiąc, bardzo. Przedsiębiorstwa przekazujące dane muszą ufać swoim dostawcom usług w chmurze. Sam system NFON jest zlokalizowany w centrum danych NFON – posiada zabezpieczenie przed awarią na geograficznie oddzielonych serwerach. Wszystkie usługi są gwarantowane i certyfikowane przez TÜV. Czy będąc małym lub średnim przedsiębiorstwem możesz zagwarantować wysoką dostępność i bezpieczeństwo danych, włącznie z zewnętrznym dostępem mobilnym, w obrębie swoich własnych centrów przetwarzania danych? NFON to potrafi.

    5/5 - (12 ocen)
  • Co to za technologia?

    Technologią kryjącą się za systemem telefonicznym Cloud jest Hosted PBX lub IP Centrex. System telefoniczny NFON nie jest instalowany lokalnie w Twoim przedsiębiorstwie, a obsługiwany w wysoce bezpiecznych zewnętrznych centrach danych NFON, osiągany za pośrednictwem technologii VOIP (Voice over Internet Protocol) przez Internet. Zmiany miejsca i rozszerzenia są proste, oszczędzasz koszty i przestrzeń systemu telefonicznego na miejscu, a sprzęty telefoniczne mogą być używane z innymi systemami telefonicznymi VOIP.

    5/5 - (12 ocen)
  • Jaki dostawca?

    Przy wyborze dostawcy telefonii w chmurze powinno się odpowiedzieć na następujące pytania: Czy wybrany system oferuje funkcje ważne dla Twojego systemu? Z jakimi systemami IT powinny być zintegrowane funkcje telekomunikacyjne? Czy bezpośrednia konserwacja online jest wystarczająca? Jakie umowy poziomu świadczonych usług (SLAs) oferuje dostawca? Jakie są standardy bezpieczeństwa i gdzie przechowywane są dane? Na jakim poziomie można wdrożyć integrację z urządzeniami mobilnymi?

    5/5 - (12 ocen)

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości
    5/5 - (12 ocen)