Administracja telefonią VOIP. Administratorzy Lizard przygotują procedury eksplatacyjne najczęściej wykonywanych usług, w odpowiednim czasie podłączą odpowiednio skonfigurowane telefony, skonfigurują usługi, kolejki, zapowiedzi itp. Lizard jest użytkownikiem usługi CLOUDYA z NFON jest to usługa niezawodna dlatego ją proponujemy naszym Klientom.
Wiemy jak to dla Ciebie zrobić!
System telefoniczny Cloud NFON wykorzystuje Internet do wykonywania i odbierania połączeń. Masz dostęp do funkcji telefonicznych wszędzie tam, gdzie masz połączenie z Internetem: z biura, z innego miejsca, biura domowego lub w trasie przy użyciu smartfona lub laptopa. System ten jest elastyczny, skalowalny i prosty w użyciu. Bez długoterminowych kontraktów i z niskimi kosztami instalacji w porównaniu z tradycyjnymi systemami PBX.
Krótko mówiąc, bardzo. Przedsiębiorstwa przekazujące dane muszą ufać swoim dostawcom usług w chmurze. Sam system NFON jest zlokalizowany w centrum danych NFON – posiada zabezpieczenie przed awarią na geograficznie oddzielonych serwerach. Wszystkie usługi są gwarantowane i certyfikowane przez TÜV. Czy będąc małym lub średnim przedsiębiorstwem możesz zagwarantować wysoką dostępność i bezpieczeństwo danych, włącznie z zewnętrznym dostępem mobilnym, w obrębie swoich własnych centrów przetwarzania danych? NFON to potrafi.
Technologią kryjącą się za systemem telefonicznym Cloud jest Hosted PBX lub IP Centrex. System telefoniczny NFON nie jest instalowany lokalnie w Twoim przedsiębiorstwie, a obsługiwany w wysoce bezpiecznych zewnętrznych centrach danych NFON, osiągany za pośrednictwem technologii VOIP (Voice over Internet Protocol) przez Internet. Zmiany miejsca i rozszerzenia są proste, oszczędzasz koszty i przestrzeń systemu telefonicznego na miejscu, a sprzęty telefoniczne mogą być używane z innymi systemami telefonicznymi VOIP.
Przy wyborze dostawcy telefonii w chmurze powinno się odpowiedzieć na następujące pytania: