VOIP

Administracja telefonią VOIP. Administratorzy Lizard przygotują procedury eksplatacyjne najczęściej wykonywanych usług, w odpowiednim czasie podłączą odpowiednio skonfigurowane telefony, skonfigurują usługi, kolejki, zapowiedzi itp. Lizard jest użytkownikiem usługi CLOUDYA z NFON jest to usługa niezawodna dlatego ją proponujemy naszym Klientom.

Wiemy jak to dla Ciebie zrobić!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Skontaktuj się z nami
Dowiedz się więcej
  • Korzyści

    System telefoniczny Cloud NFON wykorzystuje Internet do wykonywania i odbierania połączeń. Masz dostęp do funkcji telefonicznych wszędzie tam, gdzie masz połączenie z Internetem: z biura, z innego miejsca, biura domowego lub w trasie przy użyciu smartfona lub laptopa. System ten jest elastyczny, skalowalny i prosty w użyciu. Bez długoterminowych kontraktów i z niskimi kosztami instalacji w porównaniu z tradycyjnymi systemami PBX.

  • Jak bezpieczny jest NFON?

    Krótko mówiąc, bardzo. Przedsiębiorstwa przekazujące dane muszą ufać swoim dostawcom usług w chmurze. Sam system NFON jest zlokalizowany w centrum danych NFON – posiada zabezpieczenie przed awarią na geograficznie oddzielonych serwerach. Wszystkie usługi są gwarantowane i certyfikowane przez TÜV. Czy będąc małym lub średnim przedsiębiorstwem możesz zagwarantować wysoką dostępność i bezpieczeństwo danych, włącznie z zewnętrznym dostępem mobilnym, w obrębie swoich własnych centrów przetwarzania danych? NFON to potrafi.

  • Co to za technologia?

    Technologią kryjącą się za systemem telefonicznym Cloud jest Hosted PBX lub IP Centrex. System telefoniczny NFON nie jest instalowany lokalnie w Twoim przedsiębiorstwie, a obsługiwany w wysoce bezpiecznych zewnętrznych centrach danych NFON, osiągany za pośrednictwem technologii VOIP (Voice over Internet Protocol) przez Internet. Zmiany miejsca i rozszerzenia są proste, oszczędzasz koszty i przestrzeń systemu telefonicznego na miejscu, a sprzęty telefoniczne mogą być używane z innymi systemami telefonicznymi VOIP.

  • Jaki dostawca?

    Przy wyborze dostawcy telefonii w chmurze powinno się odpowiedzieć na następujące pytania: Czy wybrany system oferuje funkcje ważne dla Twojego systemu? Z jakimi systemami IT powinny być zintegrowane funkcje telekomunikacyjne? Czy bezpośrednia konserwacja online jest wystarczająca? Jakie umowy poziomu świadczonych usług (SLAs) oferuje dostawca? Jakie są standardy bezpieczeństwa i gdzie przechowywane są dane? Na jakim poziomie można wdrożyć integrację z urządzeniami mobilnymi?

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości