Usługi NFON
Usługa systemu telefonicznego NFON jest świadczona z bezpiecznych zewnętrznych Centr Danych w Polsce i Europie. Nasz system dostępny jest dla Ciebie przez Internet i użytkownicy mogą go wykorzystywać na bezpiecznych dedykowanych urządzeniach lub za pomocą naszego Systemu Cloudya na dowolnym urządzeniu mobilnym w dowolnym miejscu na świecie. Nasz system integruje się także z Microsoft 365 oraz aplikacją Teams.










Chmura NFON Cloudya dla biznesu
#MyWiemyJakToZrobić!
Elastyczność i oszczędność, których potrzebujesz
- Dożywotnie i automatyczne aktualizacje
- Bezproblemowa migracja, bez ryzyka , minimalny czas przestoju
- Bezdotykowe – Technologia Plug&Play
- Obszerne funkcje – skaluj w górę i skaluj w dół
NFON dla rozwijających się firm w Europie
- 15 krajów UE, geo-redundantne centra danych
- Funkcjonalność- ponad 150 zaawansowanych funkcji
- Praca mobilna z każdego urządzenia
- Telekonferencje, wideokonferencje, udostępnienie ekranu
- Skalowalność od 2 do 24900 rozszerzeń
Telefony kompatybilne z
NFON
- Panasonic
- Gigaset
- Polycom
- Snom
- spectralink
- Yealink
- Sennheiser
- Plantronics
Usługi Cloudya
- Aplikacja mobilna dla Chrome, Firefox Safari
- Aplikacja mobilna dla Android i iPhone
- Aplikacja na pulpit komputera Windows i macOS
Koszty NFON
Jednorazowo: opłata aktywacyjna, Koszty sprzętu (aparaty telefoniczne, słuchawkowe),
Wsparcie techniczne jeśli potrzebne miesieczne: Opłaty licencyjne, najniższe opłaty za połączenia, usługi dodatkowe
Business Premium – Pakiet dla Ciebie
Zawiera: Pakiet aplikacji mobilnych, multitelefon na 9 urządzeń, kodowanie, podstawowe nagrywanie rozmów, Osobista poczta głosowa, Zarządzanie konferencjami, Zarządzanie połączeniami, Opcja mobilna
Opcjonalnie: wirtualny fax, NsoftPhone, Pośrednie miejsca pracy





Jakie są korzyści ze stosowania Voip
System telefoniczny Cloud NFON wykorzystuje Internet do wykonywania i odbierania połączeń. Masz dostęp do funkcji telefonicznych wszędzie tam, gdzie masz połączenie z Internetem: z biura, z innego miejsca, biura domowego lub w trasie przy użyciu smartfona lub laptopa. System ten jest elastyczny, skalowalny i prosty w użyciu. Bez długoterminowych kontraktów i z niskimi kosztami instalacji w porównaniu z tradycyjnymi systemami PBX.
Jak bezpieczny jest system NFON VoiP w chmurze ?
Krótko mówiąc, bardzo. Przedsiębiorstwa przekazujące dane muszą ufać swoim dostawcom usług w chmurze. Sam system NFON jest zlokalizowany w centrum danych NFON – posiada zabezpieczenie przed awarią na geograficznie oddzielonych serwerach. Wszystkie usługi są gwarantowane i certyfikowane przez TÜV. Czy będąc małym lub średnim przedsiębiorstwem możesz zagwarantować wysoką dostępność i bezpieczeństwo danych, włącznie z zewnętrznym dostępem mobilnym, w obrębie swoich własnych centrów przetwarzania danych? NFON to potrafi.
Voip co to za technologia?
Technologią kryjącą się za systemem telefonicznym Cloud jest Hosted PBX lub IP Centrex. System telefoniczny NFON nie jest instalowany lokalnie w Twoim przedsiębiorstwie, a obsługiwany w wysoce bezpiecznych zewnętrznych centrach danych NFON, osiągany za pośrednictwem technologii VOIP (Voice over Internet Protocol) przez Internet. Zmiany miejsca i rozszerzenia są proste, oszczędzasz koszty i przestrzeń systemu telefonicznego na miejscu, a sprzęty telefoniczne mogą być używane z innymi systemami telefonicznymi VOIP.
Kto powinien dostarczyć do Twojej firmy usługi Voip?
Przy wyborze dostawcy telefonii w chmurze powinno się odpowiedzieć na następujące pytania:
- Czy wybrany system oferuje funkcje ważne dla Twojego systemu?
- Z jakimi systemami IT powinny być zintegrowane funkcje telekomunikacyjne?
- Czy bezpośrednia konserwacja online jest wystarczająca?
- Jakie umowy poziomu świadczonych usług (SLAs) oferuje dostawca?
- Jakie są standardy bezpieczeństwa i gdzie przechowywane są dane?
- Na jakim poziomie można wdrożyć integrację z urządzeniami mobilnymi?