Szukaj
Close this search box.

Usługi NFON

Usługa systemu telefonicznego NFON jest świadczona z bezpiecznych zewnętrznych Centr Danych w Polsce i Europie. Nasz system dostępny jest dla Ciebie przez Internet i użytkownicy mogą go wykorzystywać na bezpiecznych dedykowanych urządzeniach lub za pomocą naszego Systemu Cloudya na dowolnym urządzeniu mobilnym w dowolnym miejscu na świecie. Nasz system integruje się także z Microsoft 365 oraz aplikacją Teams.

Partnerzy Lizard

Chmura NFON Cloudya dla biznesu

#MyWiemyJakToZrobić!

Elastyczność i oszczędność, których potrzebujesz

  • Dożywotnie i automatyczne aktualizacje
  • Bezproblemowa migracja, bez ryzyka , minimalny czas przestoju
  • Bezdotykowe – Technologia Plug&Play
  • Obszerne funkcje – skaluj w górę i skaluj w dół

NFON dla rozwijających się firm w Europie

  • 15 krajów UE, geo-redundantne centra danych
  • Funkcjonalność- ponad 150 zaawansowanych funkcji
  • Praca mobilna z każdego urządzenia
  • Telekonferencje, wideokonferencje, udostępnienie ekranu
  • Skalowalność od 2 do 24900 rozszerzeń

Telefony kompatybilne z
NFON

  • Panasonic
  • Gigaset
  • Polycom
  • Snom
  • spectralink
  • Yealink
  • Sennheiser
  • Plantronics

Usługi Cloudya

  • Aplikacja mobilna dla Chrome, Firefox Safari
  • Aplikacja mobilna dla Android i iPhone
  • Aplikacja na pulpit komputera Windows i macOS

Koszty NFON

Jednorazowo: opłata aktywacyjna, Koszty sprzętu (aparaty telefoniczne, słuchawkowe),

Wsparcie techniczne jeśli potrzebne miesieczne: Opłaty licencyjne, najniższe opłaty za połączenia, usługi dodatkowe
Business Premium – Pakiet dla Ciebie

Zawiera: Pakiet aplikacji mobilnych, multitelefon na 9 urządzeń, kodowanie, podstawowe nagrywanie rozmów, Osobista poczta głosowa, Zarządzanie konferencjami, Zarządzanie połączeniami, Opcja mobilna

Opcjonalnie: wirtualny fax, NsoftPhone, Pośrednie miejsca pracy

Chmura NFON - masz pytania?

#MyWiemyJakToZrobić!

System telefoniczny Cloud NFON wykorzystuje Internet do wykonywania i odbierania połączeń. Masz dostęp do funkcji telefonicznych wszędzie tam, gdzie masz połączenie z Internetem: z biura, z innego miejsca, biura domowego lub w trasie przy użyciu smartfona lub laptopa. System ten jest elastyczny, skalowalny i prosty w użyciu. Bez długoterminowych kontraktów i z niskimi kosztami instalacji w porównaniu z tradycyjnymi systemami PBX.

Krótko mówiąc, bardzo. Przedsiębiorstwa przekazujące dane muszą ufać swoim dostawcom usług w chmurze. Sam system NFON jest zlokalizowany w centrum danych NFON – posiada zabezpieczenie przed awarią na geograficznie oddzielonych serwerach. Wszystkie usługi są gwarantowane i certyfikowane przez TÜV. Czy będąc małym lub średnim przedsiębiorstwem możesz zagwarantować wysoką dostępność i bezpieczeństwo danych, włącznie z zewnętrznym dostępem mobilnym, w obrębie swoich własnych centrów przetwarzania danych? NFON to potrafi.

Technologią kryjącą się za systemem telefonicznym Cloud jest Hosted PBX lub IP Centrex. System telefoniczny NFON nie jest instalowany lokalnie w Twoim przedsiębiorstwie, a obsługiwany w wysoce bezpiecznych zewnętrznych centrach danych NFON, osiągany za pośrednictwem technologii VOIP (Voice over Internet Protocol) przez Internet. Zmiany miejsca i rozszerzenia są proste, oszczędzasz koszty i przestrzeń systemu telefonicznego na miejscu, a sprzęty telefoniczne mogą być używane z innymi systemami telefonicznymi VOIP.

Przy wyborze dostawcy telefonii w chmurze powinno się odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Czy wybrany system oferuje funkcje ważne dla Twojego systemu?
  • Z jakimi systemami IT powinny być zintegrowane funkcje telekomunikacyjne?
  • Czy bezpośrednia konserwacja online jest wystarczająca?
  • Jakie umowy poziomu świadczonych usług (SLAs) oferuje dostawca?
  • Jakie są standardy bezpieczeństwa i gdzie przechowywane są dane?
  • Na jakim poziomie można wdrożyć integrację z urządzeniami mobilnymi?
5/5 - (1 głosów)