Szukaj
Close this search box.

Pakiet usług Basic dedykowany jako prosta usługa  świadczona z założenia dla firm i organizacji, które nie mają lub mają bardzo prostą infrastrukturę IT i opierają swoją pracę jedynie na sprzęcie IT  który jest wyposażeniem pracownika czyli komputery, komputery przenośne, urządzenia mobilne, smartfony, tablety oraz oprogramowaniu, które jest platformą komunikacyjną czyli Microsoft 365 lub Google Workspace oraz wykorzystają w pełni chmurowe aplikacje biznesowe ( brak jakichkolwiek serwerów fizycznych lub wirtualnych (Windows Serwer lub Linux)

Usługa Basic zawiera specjalnie dobrane dla Ciebie parametry, jest to usługa dobrze zaprojektowana i spełniająca wymagania naszych dotychczasowych Klientów.

Jeśli wykupisz usługę BASIC to Ty i Twoi współpracownicy będą mogli korzystać z niej:

  • na terenie całej Polski
  • we wszystkich krajach Unii Europejskiej
  • w Wielkiej Brytanii.
  • dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi
  • dla osób pracujących zdalnie oraz w trybie Home Office
  • Z naszymi inżynierami będziesz mógł rozmawiać w języku polskim, angielskim lub niemieckim.

Zgłaszając swoje sprawy do naszych inżynierów nasz Inżynierów masz do dyspozycji:

  • Połączenie telefoniczne w godzinach 7-21 z natychmiastowym czasem reakcji lub zgłoszenie przez e-mail lub formularz systemu klasy ITSM przez witrynę WWW 24 godziny na dobę z czasem reakcji do 2 godzin.
  • Nasi inżynierowie dołożą wszelkich starań, aby Twoje sprawy znalazły rozwiązanie w szacunkowym czasie rozwiązania problemów do 8 godzin roboczych.
  • Sam wybierasz , jakie godziny są dla Twojej firmy godzinami roboczymi proponujemy standardowo wybór 7-15 lub 8-16 lub 9-17 w poniedziałek, wtorek, środę , czwartek i piątek. Zawsze dzień roboczy to 8 godzin.
  • W pakiecie Basic w zakresie nasz serwis przy świadczeniu pomocy helpdesk zdalny pracuje w godzinach 7-21 poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek oraz 10-18 w soboty i niedziele. Jeśli sytuacja tego będzie wymagała będziesz mógł zgłosić swoje sprawy w tych godzinach, jedyną niedogodnością będzie to , że prace naszych inżynierów zostaną rozliczone po wartościach prac dodatkowych , które zawsze są ustalone w umowie.

Jeśli rozwiązanie Twoich spraw wymagać będzie przerwy w dostawie usług , np. nowa instalacja komputera to tak zwane okno serwisowe będzie proponowane w godzinach i dniach dla Twojej firmy roboczych.

#MyWiemyJakToZrobić!

Partnerzy Lizard

Pakiety obsługi it dla biznesu

#MyWiemyJakToZrobić!

Pakiety obsługi it dla firm - masz pytania?

#MyWiemyJakToZrobić!

5/5 - (1 głosów)