
Opieka informatyczna Twojej firmy
Lizard potrafi wykonać kompleksową obsługę IT, zarządzamy Twoim systemem IT, tak jakbyś posiadał własne IT, tylko lepiej sprawdź – Świadomy wybór IT.
Obsługujemy użytkowników lokalnie i zdalnie, administrujemy serwerami, maszynami wirtualnymi, bazami danych, aplikacjami, pocztą elektroniczną oraz treściami tworząc dedykowane dla Ciebie środowisko pracy grupowej.
My wiemy jak to zrobić!
Opieka informatyczna Lizard – pomoc IT
Opieka informatyczna dla firmy to usługa, która polega na utrzymaniu sprawności systemów informatycznych i zapewnieniu pomocy technicznej w razie potrzeby. Może ona obejmować szeroki zakres działań, takich jak monitorowanie systemów, aktualizowanie oprogramowania, rozwiązywanie problemów technicznych, tworzenie kopii zapasowych danych, zabezpieczanie sieci i urządzeń przed atakami oraz wiele innych. Opieka informatyczna jest ważnym elementem zapewniającym sprawność i niezawodność systemów informatycznych w przedsiębiorstwie, co pozwala na lepsze wykorzystanie ich potencjału i zwiększenie efektywności działania.
Obsługa IT w Warszawie i nie tylko
Obsługa informatyczna dla firm funkcjonujących w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i innych polskich miastach oznacza z naszej strony kompleksowe wsparcie techniczne. Zlecając nam tę usługę klienci nie muszą wzywać już żadnych innych specjalistów. Nasz zespół upora się z każdą usterką oraz z każdym wyzwaniem postawionym w ramach rozwiązań informatycznych. Proponowana przez nas obsługa IT to przede wszystkim elastyczne dopasowanie się do każdego klienta.
Obsługa informatyczna dla firm ITO
Dzięki usługom ITO Twoja firma osiąga dodatkowe wartości, niedostępne gdy posiada się tak zwany in-house IT.
Obsługa informatyczna – zalety
Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych zalet, jakie niesie za sobą obsługa informatyczna w naszym wykonaniu. Mamy już bogate doświadczenie w tego typu zleceniach i zyskaliśmy spore grono zadowolonych klientów. Zajmując się obsługą informatyczną firm, śledzimy na bieżąco różnego rodzaju nowinki techniczne, które wprowadzamy również u naszych klientów.
- obniżenie (ograniczenie) kosztów, ponieważ wraz ze zmniejszaniem etatów zmniejszeniu ulegają kwoty przeznaczone na wynagrodzenie, zabezpieczenie socjalne, emerytalne i chorobowe,
- przedsiębiorstwo nie ponosi również kosztów urlopów, zwiększania kwalifikacji personelu a przede wszystkim kosztów utrzymania jego stanowiska pracy,
- powierzenie części firmy grupie fachowców, którzy wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem przewyższają zwykle naszych pracowników,
- uzyskamy większą stabilność opieki nad powierzonym majątkiem i funkcjami organizacyjnymi naszej firmy – brak uzależnienia od choroby, urlopu, opieki nad dzieckiem,
- możliwość korzystania z usług ekspertów o dużym doświadczeniu i fachowości, których zatrudnienie byłoby zbyt drogie i nieracjonalne,
- umowa z firmą outsourcingową to więcej niż zatrudnienie pojedynczego fachowca. Specjalista skierowany do współpracy z przedsiębiorstwem korzysta z całej wiedzy zgromadzonej w firmie doradczej, z firmowych baz danych oraz z porad innych ekspertów,
- możliwość obejścia blokady etatów. Przy wykonywaniu pracy specjalista korzysta ze stanowiska pracy, oprzyrządowania i oprogramowania firmy outsourcingowej,
- bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy. W przeciwieństwie do pracownika zatrudnionego na etacie firma w ramach outsourcingu pracuje wtedy, gdy jest coś do zrobienia. Nie liczy godzin nadliczbowych, a jeśli istnieje taka potrzeba – pracuje również w soboty i niedziele,
- łatwy dostęp do najnowszych technologii informatycznych, w przypadku outsourcingu informatycznego,
- uwalnia menadżerów od czasochłonnych czynności administracyjnych i umożliwia koncentrację uwagi na podstawowej działalności firmy,
- pomaga w zwiększaniu wydajności wszystkich komórek organizacyjnych firmy, dzięki oddelegowaniu rutynowych i czasochłonnych zadań na zewnątrz,
- zapewnia wysoką jakość usług na podstawie dotychczasowe doświadczenia oraz specjalizację firm świadczących omawiane usługi,
- może wpłynąć na wyraźne zmniejszenie wysokość inwestycji, bo płacisz za usługę, a nie musisz inwestować w infrastrukturę. W każdym razie nie ma potrzeby natychmiastowego i trwałego angażowania kapitału firmy w sferę obsługiwaną przez outsourcing,
- ryzyko starzenia się technologii spada na barki firmy outsourcingowej,
- możliwość dostępu do najnowszych osiągnięć z dziedziny technologii,
- wsparcie telefoniczne, możliwość korzystania z najnowszych osiągnięć z dziedziny przesyłania usług teleinformatycznych itp.
- koncentracja zasobów na strategicznych celach firmy,
- koncentracja na umiejętnościach firmy, które zapewniają jej przewagę konkurencyjną,
- gwarancja wysokiej jakości,
- dostęp do nowoczesnych technologii i know-how, czyli wiedza i umiejętności na najwyższym poziomie,
- oszczędności na IT.