Szukaj
Close this search box.

Obsługa IT - Pakiet Ekspert

Pakiet Expert dedykowany jest dla Klientów potrzebujących wiedzy eksperckiej oraz zarządzania zaawansowanymi systemami IT spełniającymi najwyższe normy bezpieczeństwa przetwarzanych danych.

  • W pakiecie Expert do obsługi Klienta oddelegowani są specjaliści z największą wiedzą i kompetencjami, które potwierdzają posiadane certyfikaty.
  • Zespół administratorów zajmie się dla Państwa każdym możliwym aspektem związanym z systemami informatycznymi w przedsiębiorstwie.
  • Pakiet nie posiada ograniczeń wielkości organizacji w tym ilości obsługiwanych serwerów, systemów informatycznych oraz lokalizacji.
  • Dodatkowo w ramach administracji prowadzona jest pełna dokumentacja systemów informatycznych.
  • Do obsługi informatycznej wykorzystywane będzie płatne oprogramowanie w celu aktualizowania systemów oraz jego monitorowania.

Mając na uwadze dynamicznie rozwijającą się dostępność usług chmurowych zaprojektujemy, zmigrujemy, wdrożymy oraz utrzymamy usługi Azure, Google Cloud Platfor, Google WorkSpace.

Jeśli wykupujesz usługę pakietu Expert to Ty i Twoi współpracownicy będą mogli korzystać z niej:

  • na terenie całej Polski
  • we wszystkich krajach Unii Europejskiej
  • w Wielkiej Brytanii.
  • dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi
  • dla osób pracujących zdalnie oraz w trybie Home Office
  • Z naszymi inżynierami będziesz mógł rozmawiać w języku polskim, angielskim lub niemieckim.

Zgłaszając swoje sprawy do naszych inżynierów nasz Inżynierów masz do dyspozycji:

  • Połączenie telefoniczne w godzinach 7-21 z natychmiastowym czasem reakcji lub zgłoszenie przez e-mail lub formularz systemu klasy ITSM przez witrynę WWW 24 godziny na dobę z czasem reakcji do 2 godzin.
  • Nasi inżynierowie dołożą wszelkich starań, aby Twoje sprawy znalazły rozwiązanie w szacunkowym czasie rozwiązania problemów do 4 godzin roboczych
  • Sam wybierasz , jakie godziny są dla Twojej firmy godzinami roboczymi proponujemy standardowo wybór 7-15 lub 8-16 lub 9-17 w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek. Zawsze dzień roboczy to 8 godzin.
  • W pakiecie Expert w zakresie nasz serwis przy świadczeniu pomocy helpdesk pracuje w godzinach 7-21 poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek oraz 10-18 w soboty i niedziele natomiast administracja w godzinach 8-17 w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek oraz piątek.
  • Jeśli sytuacja tego będzie wymagała będziesz mógł zgłosić swoje sprawy w tych godzinach, jedyną niedogodnością będzie to , że prace naszych inżynierów zostaną rozliczone po wartościach prac dodatkowych , które zawsze są ustalone w umowie.
  • Czas dojazdu na wizytę lokalną wynosi do 2 godzin.
  • W ramach pakietu przydzielamy Państwu dedykowanego inżyniera wiodącego do pomocy

#MyWiemyJakToZrobić!

Partnerzy Lizard

Pakiety obsługi it dla biznesu

#MyWiemyJakToZrobić!

Pakiety obsługi it dla firm - masz pytania?

#MyWiemyJakToZrobić!

5/5 - (7 głosów)