Klienci helpdesk IT Lizard mogą liczyć na kompleksowe wsparcie techniczne oraz pomoc w rozwiązaniu problemów z bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury IT.
Helpdesk IT to wyjątkowa usługa, która pomaga firmą się rozwijać oraz nie tracić zasobów własnych na czasochłonne problemy informatyczne. W Lizard.pl oferujemy skuteczną, szybką i atrakcyjną cenowo pomoc IT zarówno dla małych, jak też dużych firm.
Wsparcie it dla firm jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które nie potrzebują całościowej obsługi informatyka. Dzięki wsparciu technicznemu, możesz zoptymalizować koszty, zlecając zewnętrznej firmie informatycznej konkretne zadania.
Oczywiście wsparcie jest udzielane przez Specjalistów w branży it, dzięki czemu podczas konsultacji zaproponujemy zakres usług na miarę Twoich potrzeb.
Usługa świadczona zdalnie za pomocą wyspecjalizowanego oprogramowania TeamViewer.
Usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.
Zasięg terytorialny: Polska i Europa
Usługę Helpdesku IT dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie.
Usługę helpdesk możemy świadczyć wszędzie. Nie ma znaczenia gdzie są pracownicy Twojej firmy Polsce w całej Unii Europejskiej i UK oraz na Świecie.
Jeśli pracują w jakimś biurze czy oddziale pojedziemy do nich, jeśli są mobilni udzielimy im pomocy zdalnej, jeśli są “zbyt daleko” też obsłużymy ich i to nie tylko zdalnie.
W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk zdalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze. aż po 24/7. Oczywiście uwzględniając także strefy czasowe.