Helpdesk IT

 

usługi helpdesk Warszawa

Klienci helpdesk IT Lizard mogą liczyć na kompleksowe wsparcie techniczne oraz pomoc w rozwiązaniu problemów z bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury IT.

5/5 - (37 ocen)
Helpdesk IT
My wiemy jak to zrobić. Sprawdź nasze pakiety usług IT
Zobacz pakiety
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.

Usługa świadczona zdalnie za pomocą wyspecjalizowanego oprogramowania TeamViewer.

5/5 - (37 ocen)

Usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.

Zasięg terytorialny: Polska i Europa

5/5 - (37 ocen)

Wybierz mądrze, przemyśl i zważ za i przeciw.

5/5 - (37 ocen)

Twoje Centrum Opieki Informatycznej Lizard.

5/5 - (37 ocen)
Dowiedz się więcej
  • Dla kogo jest usługa helpdesku informatycznego?

    Usługę Helpdesku dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie.

    5/5 - (37 ocen)
  • Gdzie świadczymy usługi IT?

    Usługę helpdesk możemy świadczyć wszędzie. Nie ma znaczenia gdzie są pracownicy Twojej firmy Polsce w całej Unii Europejskiej i UK oraz na Świecie.

    Jeśli pracują w jakimś biurze czy oddziale pojedziemy do nich, jeśli są mobilni udzielimy im pomocy zdalnej, jeśli są “zbyt daleko” też obsłużymy ich i to nie tylko zdalnie.

    5/5 - (37 ocen)
  • W jakich godzinach?

    W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk zdalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze. aż po 24/7. Oczywiście uwzględniając także strefy czasowe.

    5/5 - (37 ocen)

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości
    5/5 - (37 ocen)