Helpdesk IT – wsparcie informatyczne dla firm

 

Usługi Helpdesk Warszawa

Helpdesk IT z Lizard

Klienci helpdesk IT Lizard mogą liczyć na kompleksowe wsparcie techniczne oraz pomoc w rozwiązaniu problemów z bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury IT.

Helpdesk IT to wyjątkowa usługa, która pomaga firmą się rozwijać oraz nie tracić zasobów własnych na czasochłonne problemy informatyczne. W Lizard.pl oferujemy skuteczną, szybką i atrakcyjną cenowo pomoc IT zarówno dla małych, jak też dużych firm.

Helpdesk IT- korzyści

  • szybka naprawa błędów informatycznych
  • bez zbędnych formalności, zlecenie przychodzi od razu do osoby zajmującej się danym zagadnieniem IT
  • dostęp do płatnego oprogramowania w ramach outsourcingu
  • dostęp do wysokiej jakości specjalistów od systemów operacyjnych (Windows, Linux, Mac), sieci komputerowych, sprzętu i innych
  • wysoka wydajność pracy każdego dnia

Wsparcie it dla firm

Wsparcie it dla firm jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które nie potrzebują całościowej obsługi informatyka. Dzięki wsparciu technicznemu, możesz zoptymalizować koszty, zlecając zewnętrznej firmie informatycznej konkretne zadania.

Oczywiście wsparcie jest udzielane przez Specjalistów w branży it, dzięki czemu podczas konsultacji zaproponujemy zakres usług na miarę Twoich potrzeb.

4.7/5 - (42 ocen)
Helpdesk IT – wsparcie informatyczne dla firm
My wiemy jak to zrobić. Sprawdź nasze pakiety usług IT
Zobacz pakiety
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.

Usługa świadczona zdalnie za pomocą wyspecjalizowanego oprogramowania TeamViewer.

4.7/5 - (42 ocen)

Usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.

Zasięg terytorialny: Polska i Europa

4.7/5 - (42 ocen)

Wybierz mądrze, przemyśl i zważ za i przeciw.

4.7/5 - (42 ocen)

Twoje Centrum Opieki Informatycznej Lizard.

Logo High Resolution E1591101480164

4.7/5 - (42 ocen)
Dowiedz się więcej
  • Helpdesk IT- dla kogo jest ta usługa?

    Usługę Helpdesku IT dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie.

    4.7/5 - (42 ocen)
  • Gdzie świadczymy usługi helpdesk?

    Usługę helpdesk możemy świadczyć wszędzie. Nie ma znaczenia gdzie są pracownicy Twojej firmy Polsce w całej Unii Europejskiej i UK oraz na Świecie.

    Jeśli pracują w jakimś biurze czy oddziale pojedziemy do nich, jeśli są mobilni udzielimy im pomocy zdalnej, jeśli są “zbyt daleko” też obsłużymy ich i to nie tylko zdalnie.

    4.7/5 - (42 ocen)
  • W jakich godzinach działa helpdesk?

    W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk zdalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze. aż po 24/7. Oczywiście uwzględniając także strefy czasowe.

    4.7/5 - (42 ocen)

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości
    4.7/5 - (42 ocen)