• O firmie Lizard
    Napędzamy IT od ponad 26 lat
    Kontakt
    O nas

    Specjalizujemy się w serwisowej opiece informatycznej dla firm. Nasi Klienci bez obaw powierzają nam swoje systemy informatyczne, ponieważ wiedzą, że pozostawiają je Specjalistom w swojej dziedzinie.

    O firmie
    Dla partnerów

    Szukamy firm, które widzą perspektywę swojego rozwoju we współpracy z nami na rynku Polskim i w Europie. Współpracujemy z partnerami technologicznymi i biznesowymi, oferując wsparcie, know-how oraz wspólne projekty oparte na zaufaniu i wzajemnych korzyściach.

    Dołącz do sieci Lizard i rozwijaj swoją ofertę z solidnym zapleczem IT.

    Zobacz więcej
    Kariera w Lizard

    Dołącz do zespołu Lizard! Szukamy pasjonatów IT, którzy chcą rozwijać się w dynamicznym środowisku, pracować z nowoczesnymi technologiami i tworzyć rozwiązania, które realnie wspierają biznes klientów.

    Aplikuj do nas
  • Kontakt

    Pakiet Professional

    Pakiet Professional dedykowany jest dla średnich i dużych Klientów. Wyróżnia się na tle poprzednich pakietów LIZARD zaawansowaną administracją systemów informatycznych Klienta.

    Pakiet Professional

    Obsługa IT Lizard

    Nasz zespół administratorów zadba o aktualizację Państwa infrastruktury serwerowej, co nie tylko poprawi komfort pracy ale także podniesie poziom bezpieczeństwa.
    Opcja administracji serwera umożliwia usuwanie bieżących awarii serwera Windows, zakładanie oraz nadawanie wszelkich uprawnień użytkowników oraz stały monitoring zasobów serwerowych za pomocą oprogramowania typu Zabbix i Nagios.
    W skład tego pakietu wchodzą również zaawansowane usługi cyber-bezpieczeństwa, czyli administracja Twojego systemu antywirusowego na stacjach roboczych, serwerach oraz urządzeniach mobilnych (MDM).
    W pakiecie Professional znajduje się również zaawansowana usługa administracji usługami chmurowymi Microsoft365 oraz administracja siecią, włączając w to urządzenia typu Mikrotik, Sophos i Fortigate.
    W ramach administracji będziemy zarządzać Państwa hostingiem oraz pomożemy przy zakupie, odnowieniu domen oraz certyfikatów SSL.
    Dodatkowym atutem pakietu jest dedykowany Architekt/Projektant IT, który wskaże prawidłową ścieżkę rozwoju IT w Państwa Firmie.

    Pakiet Basic Plus – Ty i Twoi współpracownicy będą mogli korzystać z usług:
    • na terenie całej Polski
    • we wszystkich krajach Unii Europejskiej
    • w Wielkiej Brytanii.
    • dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi
    • dla osób pracujących zdalnie oraz w trybie Home Office
    • Z naszymi inżynierami będziesz mógł rozmawiać w języku polskim, angielskim lub niemieckim.
    Zgłoszenia do inżynierów – korzyści:
    • Połączenie telefoniczne w godzinach 7-21 z natychmiastowym czasem reakcji lub zgłoszenie przez e-mail lub formularz systemu klasy ITSM przez witrynę WWW 24 godziny na dobę z czasem reakcji do 2 godzin.
    • Nasi inżynierowie dołożą wszelkich starań, aby Twoje sprawy znalazły rozwiązanie w szacunkowym czasie rozwiązania problemów do 4 godzin roboczych
      Sam wybierasz , jakie godziny są dla Twojej firmy godzinami roboczymi proponujemy standardowo wybór 7-15 lub 8-16 lub 9-17 w poniedziałek, wtorek, środę , czwartek i piątek. Zawsze dzień roboczy to 8 godzin.
    • W pakiecie Professional w zakresie nasz serwis przy świadczeniu pomocy helpdesk pracuje w godzinach 7-21 poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek oraz 10-18 w soboty i niedziele natomiast administracja w godzinach 8-17 w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek oraz piątek.
    • Jeśli sytuacja tego będzie wymagała będziesz mógł zgłosić swoje sprawy w tych godzinach, jedyną niedogodnością będzie to , że prace naszych inżynierów zostaną rozliczone po wartościach prac dodatkowych , które zawsze są ustalone w umowie.
    • Czas dojazdu na wizytę lokalną wynosi do 2 godzin.
    • W ramach pakietu przydzielamy Państwu dedykowanego inżyniera wiodącego do pomocy zdalnej, lokalnej oraz Administratorów: Głównego, Backup, Antywirus/Bezpieczeństwo, Sieciowego, Koordynatora/Projektanta rozwiązań IT/Architekta IT, Usług chmurowych

    Jeśli rozwiązanie Twoich spraw wymagać będzie przerwy w dostawie usług , np. nowa instalacja komputera to tak zwane okno serwisowe będzie proponowane w godzinach i dniach dla Twojej firmy roboczych.

    Skontaktuj się z nami

    Kreujemy standardy

    Skontaktuj się z naszym zespołem

    Partnerstwo, które napędza rozwój

    Działamy zgodnie ze standardami ISO/IEC 27001

    Nasi partnerzy:

    Pakiet Professional - obsługa IT

    #MyWiemyJakToZrobić!

    Kontakt

    Zobacz nasze artykuły

    Obsługa IT

    Dzięki specjalizacji w wielu dziedzinach IT możemy profesjonalnie zająć się kompleksową obsługą IT Twojej firmy. Skontaktuj się z nami, doradzimy Ci, co możemy wspólnie zrobić.

    Outsourcing IT

    To idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zdalna obsługa danego projektu daje jakość usług przy optymalnych kosztach.

    Usługi IT

    Zajmujemy się projektowaniem, wdrażaniem 
i utrzymaniem systemów IT. Ofertujemy usługi chmurowe 
i sieciowe dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

    Helpdesk IT

    Sprawna naprawa błędów informatycznych, dostęp do oprogramowania w ramach outsourcingu, dostęp do specjalistów od systemów IT czy sieci komputerowych.

    Bazy danych

    Dane to jedna z najistotniejszych wartości w wielu firmach. Administrując bazy danych dbamy o bezpieczeństwo Twojego biznesu.

    Bezpieczeństwo IT

    Jako Eksperci od cyberbezpieczeństwa IT, pomożemy w zabezpieczeniu systemów i sieci w Twojej firmie od firewall po politykę backup dla Twoich danych.

    Najlepsi specjaliści IT dla Twojej firmy

    Łączymy siły, by Twój zespół działał 

    Postaw na Lizard! W naszej firmie it oferujemy elastyczne pakiety obsługi informatycznej dopasowane do Twoich potrzeb, pakiety Basic, Basic Plus, Professional, Expert. Sprawdź wszystkie pakiety.

    Audyt IT

    Podczas audytu informatycznego sprawdzamy, czy dany system informatyczny i związane z nim zasoby są właściwie chronione.

    Aplikuj do naszego zespołu

    max rozmiar 10mb, dozwolone pliki: pdf, jpg, png, docs, docx

    Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.