Obsługa IT - Pakiet Professional
Pakiet Professional dedykowany jest dla średnich i dużych Klientów. Pakiet Professional wyróżnia się na tle poprzednich pakietów LIZARD zaawansowaną administracją systemów informatycznych Klienta.
- Nasz zespół administratorów zadba o aktualizację Państwa infrastruktury serwerowej, co nie tylko poprawi komfort pracy ale także podniesie poziom bezpieczeństwa.
- Opcja administracji serwera umożliwia usuwanie bieżących awarii serwera Windows, zakładanie oraz nadawanie wszelkich uprawnień użytkowników oraz stały monitoring zasobów serwerowych za pomocą oprogramowania typu Zabbix i Nagios.
- W skład tego pakietu wchodzą również zaawansowane usługi cyber-bezpieczeństwa, czyli administracja Twojego systemu antywirusowego na stacjach roboczych, serwerach oraz urządzeniach mobilnych (MDM).
- W pakiecie Professional znajduje się również zaawansowana usługa administracji usługami chmurowymi Microsoft365 oraz administracja siecią, włączając w to urządzenia typu Mikrotik, Sophos i Fortigate.
- W ramach administracji będziemy zarządzać Państwa hostingiem oraz pomożemy przy zakupie, odnowieniu domen oraz certyfikatów SSL.
- Dodatkowym atutem pakietu jest dedykowany Architekt/Projektant IT, który wskaże prawidłową ścieżkę rozwoju IT w Państwa Firmie.
Jeśli wykupujesz usługę pakietu Professional to Ty i Twoi współpracownicy będą mogli korzystać z niej:
- na terenie całej Polski
- we wszystkich krajach Unii Europejskiej
- w Wielkiej Brytanii.
- dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi
- dla osób pracujących zdalnie oraz w trybie Home Office
- Z naszymi inżynierami będziesz mógł rozmawiać w języku polskim, angielskim lub niemieckim.
Zgłaszając swoje sprawy do naszych inżynierów nasz Inżynierów masz do dyspozycji:
- Połączenie telefoniczne w godzinach 7-21 z natychmiastowym czasem reakcji lub zgłoszenie przez e-mail lub formularz systemu klasy ITSM przez witrynę WWW 24 godziny na dobę z czasem reakcji do 2 godzin.
- Nasi inżynierowie dołożą wszelkich starań, aby Twoje sprawy znalazły rozwiązanie w szacunkowym czasie rozwiązania problemów do 4 godzin roboczych
Sam wybierasz , jakie godziny są dla Twojej firmy godzinami roboczymi proponujemy standardowo wybór 7-15 lub 8-16 lub 9-17 w poniedziałek, wtorek, środę , czwartek i piątek. Zawsze dzień roboczy to 8 godzin. - W pakiecie Professional w zakresie nasz serwis przy świadczeniu pomocy helpdesk pracuje w godzinach 7-21 poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek oraz 10-18 w soboty i niedziele natomiast administracja w godzinach 8-17 w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek oraz piątek.
- Jeśli sytuacja tego będzie wymagała będziesz mógł zgłosić swoje sprawy w tych godzinach, jedyną niedogodnością będzie to , że prace naszych inżynierów zostaną rozliczone po wartościach prac dodatkowych , które zawsze są ustalone w umowie.
- Czas dojazdu na wizytę lokalną wynosi do 2 godzin.
- W ramach pakietu przydzielamy Państwu dedykowanego inżyniera wiodącego do pomocy zdalnej, lokalnej oraz Administratorów: Głównego, Backup, Antywirus/Bezpieczeństwo, Sieciowego, Koordynatora/Projektanta rozwiązań IT/Architekta IT, Usług chmurowych
Jeśli rozwiązanie Twoich spraw wymagać będzie przerwy w dostawie usług , np. nowa instalacja komputera to tak zwane okno serwisowe będzie proponowane w godzinach i dniach dla Twojej firmy roboczych.
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.