Szukaj
Close this search box.

Obsługa IT - Pakiet Professional

Pakiet Professional dedykowany jest dla średnich i dużych Klientów. Pakiet Professional wyróżnia się na tle poprzednich pakietów LIZARD zaawansowaną administracją systemów informatycznych Klienta.

  • Nasz zespół administratorów zadba o aktualizację Państwa infrastruktury serwerowej, co nie tylko poprawi komfort pracy ale także podniesie poziom bezpieczeństwa.
  • Opcja administracji serwera umożliwia usuwanie bieżących awarii serwera Windows, zakładanie oraz nadawanie wszelkich uprawnień użytkowników oraz stały monitoring zasobów serwerowych za pomocą oprogramowania typu Zabbix i Nagios.
  • W skład tego pakietu wchodzą również zaawansowane usługi cyber-bezpieczeństwa, czyli administracja Twojego systemu antywirusowego na stacjach roboczych, serwerach oraz urządzeniach mobilnych (MDM).
  • W pakiecie Professional znajduje się również zaawansowana usługa administracji usługami chmurowymi Microsoft365 oraz administracja siecią, włączając w to urządzenia typu Mikrotik, Sophos i Fortigate.
  • W ramach administracji będziemy zarządzać Państwa hostingiem oraz pomożemy przy zakupie, odnowieniu domen oraz certyfikatów SSL.
  • Dodatkowym atutem pakietu jest dedykowany Architekt/Projektant IT, który wskaże prawidłową ścieżkę rozwoju IT w Państwa Firmie.

Jeśli wykupujesz usługę pakietu Professional to Ty i Twoi współpracownicy będą mogli korzystać z niej:

  • na terenie całej Polski
  • we wszystkich krajach Unii Europejskiej
  • w Wielkiej Brytanii.
  • dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi
  • dla osób pracujących zdalnie oraz w trybie Home Office
  • Z naszymi inżynierami będziesz mógł rozmawiać w języku polskim, angielskim lub niemieckim.

Zgłaszając swoje sprawy do naszych inżynierów nasz Inżynierów masz do dyspozycji:

  • Połączenie telefoniczne w godzinach 7-21 z natychmiastowym czasem reakcji lub zgłoszenie przez e-mail lub formularz systemu klasy ITSM przez witrynę WWW 24 godziny na dobę z czasem reakcji do 2 godzin.
  • Nasi inżynierowie dołożą wszelkich starań, aby Twoje sprawy znalazły rozwiązanie w szacunkowym czasie rozwiązania problemów do 4 godzin roboczych
    Sam wybierasz , jakie godziny są dla Twojej firmy godzinami roboczymi proponujemy standardowo wybór 7-15 lub 8-16 lub 9-17 w poniedziałek, wtorek, środę , czwartek i piątek. Zawsze dzień roboczy to 8 godzin.
  • W pakiecie Professional w zakresie nasz serwis przy świadczeniu pomocy helpdesk pracuje w godzinach 7-21 poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek oraz 10-18 w soboty i niedziele natomiast administracja w godzinach 8-17 w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek oraz piątek.
  • Jeśli sytuacja tego będzie wymagała będziesz mógł zgłosić swoje sprawy w tych godzinach, jedyną niedogodnością będzie to , że prace naszych inżynierów zostaną rozliczone po wartościach prac dodatkowych , które zawsze są ustalone w umowie.
  • Czas dojazdu na wizytę lokalną wynosi do 2 godzin.
  • W ramach pakietu przydzielamy Państwu dedykowanego inżyniera wiodącego do pomocy zdalnej, lokalnej oraz Administratorów: Głównego, Backup, Antywirus/Bezpieczeństwo, Sieciowego, Koordynatora/Projektanta rozwiązań IT/Architekta IT, Usług chmurowych

Jeśli rozwiązanie Twoich spraw wymagać będzie przerwy w dostawie usług , np. nowa instalacja komputera to tak zwane okno serwisowe będzie proponowane w godzinach i dniach dla Twojej firmy roboczych.

#MyWiemyJakToZrobić!

Partnerzy Lizard

Pakiety obsługi it dla biznesu

#MyWiemyJakToZrobić!

Pakiety obsługi it dla firm - masz pytania?

#MyWiemyJakToZrobić!

5/5 - (6 głosów)