Szukaj
Close this search box.

Obsługa IT - Pakiet Basic Plus

Pakiet Basic Plus to drugi pakiet w zestawie pakietów LIZARD, który zawiera taki sam zakres usług jak w pakiecie Basic z dodatkową opcją administrowania prostymi serwerami IT (Windows oraz Linux).

  • Opcja administracji serwera umożliwia usuwanie bieżących awarii serwera Windows, zakładanie oraz nadawanie wszelkich uprawnień użytkowników oraz stały monitoring zasobów serwerowych za pomocą oprogramowania typu Zabbix i Nagios.
  • W skład tego pakietu wchodzą również podstawowe usługi cyber-bezpieczeństwa, czyli weryfikacja Twojego systemu antywirusowego na stacjach Windows oraz Linux.
  • W pakiecie Basic Plus znajduje się również prosta usługa administracji usługami chmurowymi Microsoft365 oraz administracja siecią, włączając w to urządzenia typu Mikrotik, Sophos i Fortigate.
  • Nieocenionym oraz ważnym elementem tego pakietu jest usługa koordynowania oraz planowania Twojej infrastruktury IT przez firmę LIZARD, która zawsze stara się wychodzić naprzeciw wszelkim potrzebom dla swoich klientów.

Pakiet Basic Plus jest przeznaczony dla małych-średnich firm, których infrastruktura potrzebuje średnio zaawansowanego wsparcia dla swoich użytkowników od strony bieżącego ich wsparcia oraz strony administracyjnej (serwery, usługi chmurowe Microsoft365, podstawowe bezpieczeństwo oraz backup).

Jeśli wykupujesz usługę pakietu Basic Plus to Ty i Twoi współpracownicy będą mogli korzystać z niej:

  • na terenie całej Polski
  • we wszystkich krajach Unii Europejskiej
  • w Wielkiej Brytanii.
  • dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi
  • dla osób pracujących zdalnie oraz w trybie Home Office
  • Z naszymi inżynierami będziesz mógł rozmawiać w języku polskim, angielskim lub niemieckim.

Zgłaszając swoje sprawy do naszych inżynierów nasz Inżynierów masz do dyspozycji:

  • Połączenie telefoniczne w godzinach 7-21 z natychmiastowym czasem reakcji lub zgłoszenie przez e-mail lub formularz systemu klasy ITSM przez witrynę WWW 24 godziny na dobę z czasem reakcji do 2 godzin.
  • Nasi inżynierowie dołożą wszelkich starań, aby Twoje sprawy znalazły rozwiązanie w szacunkowym czasie rozwiązania problemów do 8 godzin roboczych.
  • Sam wybierasz, jakie godziny są dla Twojej firmy godzinami roboczymi proponujemy standardowo wybór 7-15 lub 8-16 lub 9-17 w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek. Zawsze dzień roboczy to 8 godzin.
  • W pakiecie Basic Plus w zakresie nasz serwis przy świadczeniu pomocy helpdesk zdalny pracuje w godzinach 7-21 poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek oraz 10-18 w soboty i niedziele natomiast administracja w godzinach 8-17 w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek oraz piątek.
  • Jeśli sytuacja tego będzie wymagała będziesz mógł zgłosić swoje sprawy w tych godzinach, jedyną niedogodnością będzie to , że prace naszych inżynierów zostaną rozliczone po wartościach prac dodatkowych , które zawsze są ustalone w umowie.
  • Czas dojazdu na wizytę lokalną wynosi do 4 godzin.

Jeśli rozwiązanie Twoich spraw wymagać będzie przerwy w dostawie usług , np. nowa instalacja komputera to tak zwane okno serwisowe będzie proponowane w godzinach i dniach dla Twojej firmy roboczych.

#MyWiemyJakToZrobić!

Partnerzy Lizard

Pakiety obsługi it dla biznesu

#MyWiemyJakToZrobić!

Pakiety obsługi it dla firm - masz pytania?

#MyWiemyJakToZrobić!

5/5 - (7 głosów)