Pakiet Basic Plus
Usługa Basic zawiera specjalnie dobrane dla Ciebie parametry, jest to usługa dobrze zaprojektowana i spełniająca wymagania naszych dotychczasowych Klientów.
Pakiet Basic Plus
Obsługa IT Lizard
Opcja administracji serwera umożliwia usuwanie bieżących awarii serwera Windows, zakładanie oraz nadawanie wszelkich uprawnień użytkowników oraz stały monitoring zasobów serwerowych za pomocą oprogramowania typu Zabbix i Nagios.
W skład tego pakietu wchodzą również podstawowe usługi cyber-bezpieczeństwa, czyli weryfikacja Twojego systemu antywirusowego na stacjach Windows oraz Linux.
W pakiecie Basic Plus znajduje się również prosta usługa administracji usługami chmurowymi Microsoft365 oraz administracja siecią, włączając w to urządzenia typu Mikrotik, Sophos i Fortigate.
Nieocenionym oraz ważnym elementem tego pakietu jest usługa koordynowania oraz planowania Twojej infrastruktury IT przez firmę LIZARD, która zawsze stara się wychodzić naprzeciw wszelkim potrzebom dla swoich klientów.
Pakiet Basic Plus jest przeznaczony dla małych-średnich firm, których infrastruktura potrzebuje średnio zaawansowanego wsparcia dla swoich użytkowników od strony bieżącego ich wsparcia oraz strony administracyjnej (serwery, usługi chmurowe Microsoft365, podstawowe bezpieczeństwo oraz backup).
Pakiet Basic Plus – Ty i Twoi współpracownicy będą mogli korzystać z usług:
- na terenie całej Polski
- we wszystkich krajach Unii Europejskiej
- w Wielkiej Brytanii.
- dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi
- dla osób pracujących zdalnie oraz w trybie Home Office
- Z naszymi inżynierami będziesz mógł rozmawiać w języku polskim, angielskim lub niemieckim.
Zgłoszenia do inżynierów – korzyści:
- Połączenie telefoniczne w godzinach 7-21 z natychmiastowym czasem reakcji lub zgłoszenie przez e-mail lub formularz systemu klasy ITSM przez witrynę WWW 24 godziny na dobę z czasem reakcji do 2 godzin.
- Nasi inżynierowie dołożą wszelkich starań, aby Twoje sprawy znalazły rozwiązanie w szacunkowym czasie rozwiązania problemów do 8 godzin roboczych.
- Sam wybierasz, jakie godziny są dla Twojej firmy godzinami roboczymi proponujemy standardowo wybór 7-15 lub 8-16 lub 9-17 w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek. Zawsze dzień roboczy to 8 godzin.
- W pakiecie Basic Plus w zakresie nasz serwis przy świadczeniu pomocy helpdesk zdalny pracuje w godzinach 7-21 poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek oraz 10-18 w soboty i niedziele natomiast administracja w godzinach 8-17 w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek oraz piątek.
- Jeśli sytuacja tego będzie wymagała będziesz mógł zgłosić swoje sprawy w tych godzinach, jedyną niedogodnością będzie to , że prace naszych inżynierów zostaną rozliczone po wartościach prac dodatkowych , które zawsze są ustalone w umowie.
- Czas dojazdu na wizytę lokalną wynosi do 4 godzin.
Jeśli rozwiązanie Twoich spraw wymagać będzie przerwy w dostawie usług , np. nowa instalacja komputera to tak zwane okno serwisowe będzie proponowane w godzinach i dniach dla Twojej firmy roboczych.
Partnerstwo, które napędza rozwój
Działamy zgodnie ze standardami ISO/IEC 27001
Zobacz nasze artykuły
Obsługa IT
Dzięki specjalizacji w wielu dziedzinach IT możemy profesjonalnie zająć się kompleksową obsługą IT Twojej firmy. Skontaktuj się z nami, doradzimy Ci, co możemy wspólnie zrobić.
Outsourcing IT
To idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zdalna obsługa danego projektu daje jakość usług przy optymalnych kosztach.
Usługi IT
Zajmujemy się projektowaniem, wdrażaniem i utrzymaniem systemów IT. Ofertujemy usługi chmurowe i sieciowe dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Helpdesk IT
Sprawna naprawa błędów informatycznych, dostęp do oprogramowania w ramach outsourcingu, dostęp do specjalistów od systemów IT czy sieci komputerowych.
Bazy danych
Dane to jedna z najistotniejszych wartości w wielu firmach. Administrując bazy danych dbamy o bezpieczeństwo Twojego biznesu.
Bezpieczeństwo IT
Jako Eksperci od cyberbezpieczeństwa IT, pomożemy w zabezpieczeniu systemów i sieci w Twojej firmie od firewall po politykę backup dla Twoich danych.
Najlepsi specjaliści IT dla Twojej firmy
Łączymy siły, by Twój zespół działał
Postaw na Lizard! W naszej firmie it oferujemy elastyczne pakiety obsługi informatycznej dopasowane do Twoich potrzeb, pakiety Basic, Basic Plus, Professional, Expert. Sprawdź wszystkie pakiety.
Audyt IT
Podczas audytu informatycznego sprawdzamy, czy dany system informatyczny i związane z nim zasoby są właściwie chronione.












