Helpdesk lokalny dla firm
Helpdesk lokalny, czyli usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.
Helpdesk zdalny realizowany jest przez wyspecjalizowanego pracownika helpdesku na miejscu w siedzibie Klienta.
Usługa może być realizowana w dwóch trybach :
- wizyta na wezwanie z określonym czasem reakcji;
- wizyta w ramach dyżuru , określonego na stałe ;
Wizyty lokalne mają na celu bezpośredni kontakt z pracownikami Klienta i usuwanie awarii , których nie da się usunąć zdalnie .
Usługa helpdesku lokalnego jest realizowana w następujących wariantach rozliczeń :
- na godziny
- na etaty
#MyWiemyJakToZrobić!
Dla kogo jest usługa helpdesk lokalny?
Usługę Helpdesku lokalnego dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie. Usługa helpdesku lokalnego realizowana jest na miejscu u klienta.
Gdzie świadczymy usługi helpdesku lokalnego?
Usługę helpdesk lokalny możemy świadczyć ….. w lokalizacjach, w których mamy swoich delegowanych pracowników i partnerów. Dzięki współpracy z naszymi Klientami sieć naszych możliwości zwiększa się z dnia na dzień , więc spytaj nas gdzie nasi informatycy są dziś i gdzie będą już jutro.
W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesku lokalnego?
W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk lokalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych.
Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze, nasze prace mogą być wykonywane na wezwanie przy powstaniu incydentu lub w ustalonych stałych dyżurach, do wyboru np 2 godziny w środę i piątek lub 8 godzin w czwartek , a może cały poniedziałek , środa i piątek.
To zależy tylko od Ciebie.
W jakich językach świadczymy usługę helpdesku lokalnego?
Usługę helpdesku zdalnego świadczymy w językach:
- polskim
- angielskim
- niemieckim
- rosyjskim
- ukraińskim
- czeskim
- słowackim
- rumuńskim
- węgierskim
- bułgarskim
- lista obsługiwanych języków szybko się zmienia – zapytaj jeśli nie ma Twojego języka na liście.
Helpdesk lokalny z Lizard
Helpdesk lokalny dla firm
#MyWiemyJakToZrobić!











Helpdesk zdalny- masz pytania?
#MyWiemyJakToZrobić!