Helpdesk lokalny

Helpdesk lokalny, czyli usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.

Helpdesk zdalny realizowany jest przez wyspecjalizowanego pracownika helpdesku na miejscu w siedzibie Klienta na wezwanie z określonym czasem reakcji lub w ustalonym czasie w trakcie ustalonych dyżurów, które mogą trwać od jednej godziny do całego dnia roboczego.

My wiemy jak to dla Ciebie zrobić!

4.8/5 - (17 ocen)
Helpdesk lokalny
My wiemy jak to zrobić. Sprawdź nasze pakiety usług IT
Zobacz pakiety
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Dowiedz się więcej
  • Dla kogo jest usługa helpdesk lokalny?

    Usługę Helpdesku lokalnego dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie. Usługa helpdesku lokalnego realizowana jest na miejscu u klienta.

    4.8/5 - (17 ocen)
  • Gdzie świadczymy usługi zdalnego Helpdesk?

    Usługę helpdesk lokalny możemy świadczyć ….. w lokalizacja, w których mamy swoich delegowanych pracowników i partnerów. Dzięki współpracy z naszymi Klientami sieć naszych możliwości zwiększa się z dnia na dzień , więc spytaj nas gdzie nasi informatycy są dziś i gdzie będą już jutro.

    4.8/5 - (17 ocen)
  • W jakich godzinach?

    W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk lokalny  zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze, nasze prace mogą być wykonywane na wezwanie przy powstaniu incydentu lub w ustalonych stałych dyżurach, do wyboru np 2 godziny w środę i piątek lub 8 godzin w czwartek , a  może cały poniedziałek , środa i piątek. To zależy tylko od Ciebie.

    4.8/5 - (17 ocen)

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości
    4.8/5 - (17 ocen)