Helpdesk lokalny, czyli usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.
Helpdesk zdalny realizowany jest przez wyspecjalizowanego pracownika helpdesku na miejscu w siedzibie Klienta na wezwanie z określonym czasem reakcji lub w ustalonym czasie w trakcie ustalonych dyżurów, które mogą trwać od jednej godziny do całego dnia roboczego.
My wiemy jak to dla Ciebie zrobić!
Usługę Helpdesku lokalnego dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie. Usługa helpdesku lokalnego realizowana jest na miejscu u klienta.
Usługę helpdesk lokalny możemy świadczyć ….. w lokalizacja, w których mamy swoich delegowanych pracowników i partnerów. Dzięki współpracy z naszymi Klientami sieć naszych możliwości zwiększa się z dnia na dzień , więc spytaj nas gdzie nasi informatycy są dziś i gdzie będą już jutro.
W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk lokalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze, nasze prace mogą być wykonywane na wezwanie przy powstaniu incydentu lub w ustalonych stałych dyżurach, do wyboru np 2 godziny w środę i piątek lub 8 godzin w czwartek , a może cały poniedziałek , środa i piątek. To zależy tylko od Ciebie.