Szukaj
Close this search box.

Pomoc informatyczna online w Lizard.pl

Spis treści

Pomoc informatyczna firmy zewnętrznej to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy na współpracy z wykwalifikowanymi specjalistami szeroko rozumianego IT, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów związanych z tworzeniem wewnętrznej struktury informatycznej i zatrudnieniem pracowników na etat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Lizard.pl oferuje obsługę IT online. Z jakich usług mogą skorzystać przedsiębiorcy w ramach outsourcing?

Pomoc informatyczna online

Pakiety oferowane przez Lizard.pl

Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się skorzystać z pomocy informatycznej online w Lizard.pl, mogą wybrać następujące pakiety:

1. Pakiet Basic

Basic – jest to pakiet podstawowy, przeznaczony dla organizacji lub firm różnej wielkości, które mają prostą infrastrukturę IT, a także podczas pracy korzystają z komputerów, tabletów, urządzeń mobilnych będących wyposażeniem pracowników oraz z oprogramowania stanowiącego platformę komunikacyjną (Microsoft 365, Google Workspace) czy chmurowych aplikacji biznesowych. Pakiet Basic obejmuje helpdesk zdalny i administrację chmurą.

2. Pakiet Basic Plus

Basic Plus – to drugi pakiet oferowany przez Lizard.pl, skierowany przede wszystkim do małych firm. W porównaniu do pakietu Basic zakres usług został poszerzony o administrację serwerami IT – Windows i Linux. W ramach Basic Plus specjaliści:

  • szybko i skutecznie likwidują bieżące awarie serwera Windows,
  • monitorują zasoby serwerowe przy pomocy oprogramowania Zabbix i Nagios,
  • wdrażają system antywirusowy,
  • zajmują się administracją Chmurą Microsoft 365 i administracją siecią,
  • planują infrastrukturę IT danej firmy.

3. Pakiet Professional

Professional – pakiet w porównaniu do Basic i Basic Plus, wyróżnia się zaawansowaną administracją systemów informatycznych. Zespół Lizard zadba o:

  • aktualizację infrastruktury serwerowej, dzięki czemu nie tylko zwiększy się komfort wykonywanej pracy, lecz także bezpieczeństwo,
  • szybkie usuwanie wszelkich awarii serwera Windows,
  • stałą kontrolę zasobów serwerowych,
  • administrację systemu antywirusowego na serwerach, stacjach roboczych i urządzeniach mobilnych,
  • administrację siecią i chmurą Microsoft 365, włączając to następujące urządzenia: Mikrotik, Sophos i Fortigate,
  • zarządzanie hostingiem,
  • pomoc przy odnowie i zakupie domen oraz certyfikatów SSL.

Pakiet dedykowany jest dla średnich i dużych firm.

Pomoc informatyczna online

4. Pakiet Expert

Expert – ostatni z dostępnych pakietów przeznaczony jest dla średnich i dużych firm, które mają zaawansowane systemy IT i z tego względu potrzebują pomocy specjalistów dysponujących wiedzą w tym zakresie i odpowiednimi kwalifikacjami. Usługa w ramach pakietu Expert jest kompleksowa, oznacza to zatem, że zespół Lizard zajmie się każdym aspektem, który dotyczy systemów IT w danej firmie, bez względu na ilość obsługiwanych systemów czy serwerów. Pakiet obejmuje:

  • helpdesk zdalny i lokalny,
  • monitoring,
  • cyberbezpieczeństwo,
  • administrację chmurą, serwerami, siecią,
  • administrację backup,
  • backup chmury,
  • koordynację i planowanie IT,
  • usługi update.

Dodatkowo w ramach administracji, specjaliści prowadzą dokumentację systemów informatycznych.

Jak oceniasz tę stronę?