• O firmie Lizard
    Napędzamy IT od ponad 26 lat
    Kontakt
    O nas

    Specjalizujemy się w serwisowej opiece informatycznej dla firm. Nasi Klienci bez obaw powierzają nam swoje systemy informatyczne, ponieważ wiedzą, że pozostawiają je Specjalistom w swojej dziedzinie.

    O firmie
    Dla partnerów

    Szukamy firm, które widzą perspektywę swojego rozwoju we współpracy z nami na rynku Polskim i w Europie. Współpracujemy z partnerami technologicznymi i biznesowymi, oferując wsparcie, know-how oraz wspólne projekty oparte na zaufaniu i wzajemnych korzyściach.

    Dołącz do sieci Lizard i rozwijaj swoją ofertę z solidnym zapleczem IT.

    Zobacz więcej
    Kariera w Lizard

    Dołącz do zespołu Lizard! Szukamy pasjonatów IT, którzy chcą rozwijać się w dynamicznym środowisku, pracować z nowoczesnymi technologiami i tworzyć rozwiązania, które realnie wspierają biznes klientów.

    Aplikuj do nas
  • Kontakt

    Pomoc informatyczna online w Lizard.pl

    obsluga informatyczna dla firm

    Pomoc informatyczna firmy zewnętrznej to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy na współpracy z wykwalifikowanymi specjalistami szeroko rozumianego IT, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów związanych z tworzeniem wewnętrznej struktury informatycznej i zatrudnieniem pracowników na etat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Lizard.pl oferuje obsługę IT online. Z jakich usług mogą skorzystać przedsiębiorcy w ramach outsourcing?

    Pomoc informatyczna online

    Pakiety oferowane przez Lizard.pl

    Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się skorzystać z pomocy informatycznej online w Lizard.pl, mogą wybrać następujące pakiety:

    1. Pakiet Basic

    Basic – jest to pakiet podstawowy, przeznaczony dla organizacji lub firm różnej wielkości, które mają prostą infrastrukturę IT, a także podczas pracy korzystają z komputerów, tabletów, urządzeń mobilnych będących wyposażeniem pracowników oraz z oprogramowania stanowiącego platformę komunikacyjną (Microsoft 365, Google Workspace) czy chmurowych aplikacji biznesowych. Pakiet Basic obejmuje helpdesk zdalny i administrację chmurą.

    2. Pakiet Basic Plus

    Basic Plus – to drugi pakiet oferowany przez Lizard.pl, skierowany przede wszystkim do małych firm. W porównaniu do pakietu Basic zakres usług został poszerzony o administrację serwerami IT – Windows i Linux. W ramach Basic Plus specjaliści:

    • szybko i skutecznie likwidują bieżące awarie serwera Windows,
    • monitorują zasoby serwerowe przy pomocy oprogramowania Zabbix i Nagios,
    • wdrażają system antywirusowy,
    • zajmują się administracją Chmurą Microsoft 365 i administracją siecią,
    • planują infrastrukturę IT danej firmy.

    3. Pakiet Professional

    Professional – pakiet w porównaniu do Basic i Basic Plus, wyróżnia się zaawansowaną administracją systemów informatycznych. Zespół Lizard zadba o:

    • aktualizację infrastruktury serwerowej, dzięki czemu nie tylko zwiększy się komfort wykonywanej pracy, lecz także bezpieczeństwo,
    • szybkie usuwanie wszelkich awarii serwera Windows,
    • stałą kontrolę zasobów serwerowych,
    • administrację systemu antywirusowego na serwerach, stacjach roboczych i urządzeniach mobilnych,
    • administrację siecią i chmurą Microsoft 365, włączając to następujące urządzenia: Mikrotik, Sophos i Fortigate,
    • zarządzanie hostingiem,
    • pomoc przy odnowie i zakupie domen oraz certyfikatów SSL.

    Pakiet dedykowany jest dla średnich i dużych firm.

    Pomoc informatyczna online

    4. Pakiet Expert

    Expert – ostatni z dostępnych pakietów przeznaczony jest dla średnich i dużych firm, które mają zaawansowane systemy IT i z tego względu potrzebują pomocy specjalistów dysponujących wiedzą w tym zakresie i odpowiednimi kwalifikacjami. Usługa w ramach pakietu Expert jest kompleksowa, oznacza to zatem, że zespół Lizard zajmie się każdym aspektem, który dotyczy systemów IT w danej firmie, bez względu na ilość obsługiwanych systemów czy serwerów. Pakiet obejmuje:

    • helpdesk zdalny i lokalny,
    • monitoring,
    • cyberbezpieczeństwo,
    • administrację chmurą, serwerami, siecią,
    • administrację backup,
    • backup chmury,
    • koordynację i planowanie IT,
    • usługi update.

    Dodatkowo w ramach administracji, specjaliści prowadzą dokumentację systemów informatycznych.

    Aplikuj do naszego zespołu

    max rozmiar 10mb, dozwolone pliki: pdf, jpg, png, docs, docx

    Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.