Pomoc informatyczna firmy zewnętrznej to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy na współpracy z wykwalifikowanymi specjalistami szeroko rozumianego IT, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów związanych z tworzeniem wewnętrznej struktury informatycznej i zatrudnieniem pracowników na etat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Lizard.pl oferuje obsługę IT online. Z jakich usług mogą skorzystać przedsiębiorcy w ramach outsourcing?
Pakiety oferowane przez Lizard.pl
Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się skorzystać z pomocy informatycznej online w Lizard.pl, mogą wybrać następujące pakiety:
1. Pakiet Basic
Basic – jest to pakiet podstawowy, przeznaczony dla organizacji lub firm różnej wielkości, które mają prostą infrastrukturę IT, a także podczas pracy korzystają z komputerów, tabletów, urządzeń mobilnych będących wyposażeniem pracowników oraz z oprogramowania stanowiącego platformę komunikacyjną (Microsoft 365, Google Workspace) czy chmurowych aplikacji biznesowych. Pakiet Basic obejmuje helpdesk zdalny i administrację chmurą.
2. Pakiet Basic Plus
Basic Plus – to drugi pakiet oferowany przez Lizard.pl, skierowany przede wszystkim do małych firm. W porównaniu do pakietu Basic zakres usług został poszerzony o administrację serwerami IT – Windows i Linux. W ramach Basic Plus specjaliści:
- szybko i skutecznie likwidują bieżące awarie serwera Windows,
- monitorują zasoby serwerowe przy pomocy oprogramowania Zabbix i Nagios,
- wdrażają system antywirusowy,
- zajmują się administracją Chmurą Microsoft 365 i administracją siecią,
- planują infrastrukturę IT danej firmy.
3. Pakiet Professional
Professional – pakiet w porównaniu do Basic i Basic Plus, wyróżnia się zaawansowaną administracją systemów informatycznych. Zespół Lizard zadba o:
- aktualizację infrastruktury serwerowej, dzięki czemu nie tylko zwiększy się komfort wykonywanej pracy, lecz także bezpieczeństwo,
- szybkie usuwanie wszelkich awarii serwera Windows,
- stałą kontrolę zasobów serwerowych,
- administrację systemu antywirusowego na serwerach, stacjach roboczych i urządzeniach mobilnych,
- administrację siecią i chmurą Microsoft 365, włączając to następujące urządzenia: Mikrotik, Sophos i Fortigate,
- zarządzanie hostingiem,
- pomoc przy odnowie i zakupie domen oraz certyfikatów SSL.
Pakiet dedykowany jest dla średnich i dużych firm.
4. Pakiet Expert
Expert – ostatni z dostępnych pakietów przeznaczony jest dla średnich i dużych firm, które mają zaawansowane systemy IT i z tego względu potrzebują pomocy specjalistów dysponujących wiedzą w tym zakresie i odpowiednimi kwalifikacjami. Usługa w ramach pakietu Expert jest kompleksowa, oznacza to zatem, że zespół Lizard zajmie się każdym aspektem, który dotyczy systemów IT w danej firmie, bez względu na ilość obsługiwanych systemów czy serwerów. Pakiet obejmuje:
- helpdesk zdalny i lokalny,
- monitoring,
- cyberbezpieczeństwo,
- administrację chmurą, serwerami, siecią,
- administrację backup,
- backup chmury,
- koordynację i planowanie IT,
- usługi update.
Dodatkowo w ramach administracji, specjaliści prowadzą dokumentację systemów informatycznych.