• O firmie Lizard
    Napędzamy IT od ponad 26 lat
    Kontakt
    O nas

    Specjalizujemy się w serwisowej opiece informatycznej dla firm. Nasi Klienci bez obaw powierzają nam swoje systemy informatyczne, ponieważ wiedzą, że pozostawiają je Specjalistom w swojej dziedzinie.

    O firmie
    Dla partnerów

    Szukamy firm, które widzą perspektywę swojego rozwoju we współpracy z nami na rynku Polskim i w Europie. Współpracujemy z partnerami technologicznymi i biznesowymi, oferując wsparcie, know-how oraz wspólne projekty oparte na zaufaniu i wzajemnych korzyściach.

    Dołącz do sieci Lizard i rozwijaj swoją ofertę z solidnym zapleczem IT.

    Zobacz więcej
    Kariera w Lizard

    Dołącz do zespołu Lizard! Szukamy pasjonatów IT, którzy chcą rozwijać się w dynamicznym środowisku, pracować z nowoczesnymi technologiami i tworzyć rozwiązania, które realnie wspierają biznes klientów.

    Aplikuj do nas
  • Kontakt

    Helpdesk IT – Co to? Czym się zajmuje?

    helpdesk it scaled 1

    Praca w dziale helpdesk to bardzo odpowiedzialne zajęcie, które wymaga określonych umiejętności praktycznych oraz wiedzy teoretycznej. Klienci decydujący się na skorzystanie z tej usługi mogą liczyć na kompleksowe wsparcie techniczne i pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z właściwym funkcjonowaniem infrastruktury informatycznej (systemy operacyjne, obsługa aplikacji, aktualizacje oprogramowania). Na czym polega helpdesk informatyczny?

    Helpdesk – co to?

    Helpdesk IT jest to dział przedsiębiorstwa skupiony na udzielaniu informacji i pomocy klientom, m.in. rozwiązywanie bieżących problemów, szukanie rozwiązań, szybkie reagowanie na zgłaszane usterki. W branży IT termin ten dotyczy utrzymania niezawodności w zakresie infrastruktury informatycznej w danej firmie, a więc w ogromnej mierze związany jest z rozwiązywaniem awarii w sposób zdalny bądź osobisty.

    Pracownik helpdesk:

    • diagnozuje problemy zgłaszane przez użytkownika,
    • udziela informacji dotyczących zagadnienia, którym zainteresowani są klienci, np. określone oprogramowanie czy system,
    • tworzy raporty o usterkach,
    • instaluje i konfiguruje oprogramowanie,
    • kontroluje zabezpieczenia sprzętu,
    • udziela wsparcia w związku z użytkowaniem sprzętu.

    Helpdesk zdalny

    Usługa świadczona jest zdalnie przez wykwalifikowanych specjalistów na podstawie dostępnej i opracowanej dokumentacji. Zgodnie z ustalonymi warunkami z klientem, helpdesk zdalny może mieć charakter jednorazowej bądź stałej pomocy.

    Usługa kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, zarówno do niewielkich, kilkuosobowych firm znajdujących się w jednej lokalizacji, jak i wielodziałowych przedsiębiorstw z biurami, magazynami i przedstawicielami w całej Polsce, Europie bądź na świecie.

    Helpdesk lokalny

    Usługa świadczona jest przez firmę zewnętrzną w siedzibie przedsiębiorstwa klienta, w dowolnym miejscu na obszarze Polski. Helpdesk lokalny realizowany jest przez eksperta w ustalonym ze zleceniodawcą terminie i czasie. Czynności podejmowane przez specjalistę mogą trwać od godziny do całego dnia roboczego, w zależności od problemu.

    Usługa dedykowana jest do małych, jak i dużych przedsiębiorstw.

    Podsumowanie

    Helpdesk to jedna z kluczowych usług świadczonych w nieustannie rozwijającym się sektorze IT, ponieważ to od sprawności funkcjonowania systemu zależy szybkość przywrócenia poprawnego działania urządzeń, aplikacji, a nawet całych sieci. Z tego powodu warto wybrać firmę, która dopasuje pakiet do indywidualnych potrzeb, a jednocześnie w błyskawiczny sposób rozwiąże wszelkie problemy informatyczne.

    Aplikuj do naszego zespołu

    max rozmiar 10mb, dozwolone pliki: pdf, jpg, png, docs, docx

    Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.