Szukaj
Close this search box.

Podstawowe czynności administracyjne

Podstawowe czynności administracyjne

Podstawowe czynności administracyjne (PCZA) to podniesienie alarmu na skutek analizy wyznaczonych parametrów różnych systemów IT w taki sposób, aby Administratorzy Klienta lub Administratorzy Lizard w ramach działań AfterPCZA zapobiegli poważnym awariom lub kryzysom.
Przykładem jest między innymi wykrycie błędów z zadaniach do backupu lub informacji na temat przeciążeń procesora w urządzeniach sieciowych, komunikacja serwera w sprawie uszkodzonego zasilacza czy też brak miejsca na dysku systemowym lub serwerze plików, bazy danych.
W ramach usługi PCZA Administratorzy Lizard przygotują stosowne procedury dla zespołu badającego zdarzenia PCZA w wyznaczonych systemach, procedury powiadamiania Administratorów i usuwania awarii i ostrzeżeń.

#MyWiemyJakToZrobić!

Oczywiście, zbierzemy logi i przeanalizujemy je wskazując te informacje, które mogą wpływać na niezawodność systemu.

Oczywiście, że nie mamy dużą ilość narzędzi, które nas wspierają, jednak odczytanie najważniejszych informacji w gąszczu wszystkich jakie wysyłają systemy to trudna sztuka. Dlatego mamy zespół ludzi, którzy na bieżąco analizują to co systemy do nich “mówią”.
Myślę, że Ty nie masz czasu na zapoznanie się ze wszystkimi komunikatami. Ile masz ich teraz nieprzeczytanych w skrzynce odbiorczej?

Partnerzy Lizard

Podstawowe czynności administracyjne dla biznesu

#MyWiemyJakToZrobić!

Podstawowe czynności administracyjne dla firm
Masz pytania?

#MyWiemyJakToZrobić!

Jak oceniasz tę stronę?