Podstawowe czynności administracyjne

Podstawowe czynności administracyjne (PCZA) to podniesienie alarmu na skutek analizy wyznaczonych parametrów różnych systemów IT w taki sposób, aby Administratorzy Klienta lub Administratorzy Lizard w ramach działań AfterPCZA zapobiegli poważnym awariom lub kryzysom.

Przykładem jest między innymi wykrycie błędów z zadaniach do backupu lub informacji na temat przeciążeń procesora w urządzeniach sieciowych, komunikacja serwera w sprawie uszkodzonego zasilacza czy też brak miejsca na dysku systemowym lub serwerze plików, bazy danych.

W ramach usługi PCZA Administratorzy Lizard przygotują stosowne procedury dla zespołu badającego zdarzenia PCZA w wyznaczonych systemach, procedury powiadamiania Administratorów i usuwania awarii i ostrzeżeń.

Wiemy jak to dla Ciebie zrobić!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Skontaktuj się z nami
Dowiedz się więcej

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości