Szukaj
Close this search box.

Wsparcie IT dla firm ‒ zalety rozwiązania

Spis treści

Wsparcie profesjonalnej firmy IT to pewność, że ewentualne usterki zostaną usunięte w optymalnym czasie. To mniejsze ryzyko niespodziewanych przerw, bezpieczeństwo i komfort każdego z pracowników. Co więcej, w dobie cyfryzacji pomoc specjalistów IT jest praktycznie koniecznością i może mieć pozytywny wpływ na funkcjonowanie całej firmy. Jakie jeszcze zalety związane są z outsourcingiem IT?

Wsparcie firmy IT ‒ zakres usług i zalety

W zależności od zakresu usług firmy IT, można mówić o innych korzyściach. Lizard proponuje zróżnicowane pakiety, dzięki którym każda z firm może znaleźć optymalne rozwiązanie i korzystać z konkretnych udogodnień. Sprawdz i porównaj pakiety tutaj

Lizard Basic

Lizard Basic to pakiet obejmujący helpdesk zdalny i administrację chmurą. Jest to dobre rozwiązanie dla biznesów korzystających z podstawowej infrastruktury IT: komputerów, tabletów, platform Microsoft 365 lub Google Workspace oraz z chmurowych aplikacji biznesowych.

Zalety pakietu to:

  • helpdesk zdalny w ustalonych w kontrakcie godzinach,
  • gwarancja wsparcia technicznego przez 5 do 100 godzin miesięcznie,
  • natychmiastowa reakcja specjalistów, rozwiązywanie problemów technicznych tak szybko, jak to możliwe (maksymalny czas oczekiwania na rozwiązanie problemu to zazwyczaj 8 godzin).

Lizard Basic Plus

Lizard Basic Plus to pakiet nieco bardziej rozbudowany, obejmujący takie usługi, jak helpdesk zdalny i lokalny, administracja serwerami, administracja chmurą, koordynacja it. Jakie zalety ma omawiany pakiet? Są to wszystkie zalety pakietu Basic, a dodatkowo:

  • Administracja serwerami, usuwanie usterek i monitoring serwerów, nadawanie uprawnień użytkownikom. Wszystko to odciąża zasoby firmy i zwiększa poczucie bezpieczeństwa.
  • Podstawowe wsparcie z zakresu cyberbezpieczeństwa, czyli ochrona zasobów firmy.
  • Koordynowanie kwestii związanych z infrastrukturą IT firmy, co przyczynia się do poprawy wydajności pracy.
  • Podstawowe zarządzanie usługami chmurowymi Microsoft 365 i administracja siecią, co jest odciążeniem zespołu wewnętrznego firmy.
  • Helpdesk lokalny.

Lizard Professional

Jakie korzyści związane są z korzystaniem z pakietu Lizard Professional?

  • Zaawansowane wsparcie z zakresu cyberbezpieczeństwa, zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym, czyli gwarancja, że wszelkie zasoby firmy, dane i ważne informacje są chronione.
  • Czuwanie nad infrastrukturą IT, bieżące aktualizacje, co przekłada się na komfort i wydajność pracy zespołu.
  • Zaawansowana administracja siecią i chmurami, umożliwiająca odciążenie wewnętrznego zespołu firmy.
  • Zarządzanie hostingiem, usuwanie awarii serwera, nadawanie dostępów, monitoring, administracja.
  • Odnawianie domen, certyfikatu SSL, czyli oszczędność czasu i pewność, że wszelkie kwestie będą załatwione w odpowiednim czasie.
  • Dedykowany projektant IT, który będzie czuwał nad rozwojem infrastruktury firmy.
  • Helpdesk zdalny i lokalny.

Lizard Expert

Lizard Expert będzie dobrym rozwiązaniem dla firm potrzebujących zaawansowanej obsługi systemów informatycznych. Zalety pakietu to:

  • Dedykowany zespół specjalistów, których kompetencje są potwierdzone stosownymi certyfikatami. Obsługa na najwyższym poziomie.
  • Wszystkie usługi i wynikające z nich korzyści, które obejmuje pakiet Lizard Professional.

Elastyczne godziny ‒ helpdesk zdalny

Helpdesk zdalny to wygodne rozwiązanie dla wielu firm. Na taką opcję decydują się biznesy o różnej wielkości i specyfice ‒ jest to także usługa dostępna w każdym z naszych pakietów. Wiemy, że firmy, a zwłaszcza pracownicy zdalni, pracują w różnych godzinach, dlatego jesteśmy w tej kwestii w pełni elastyczni.

To, w jakich godzinach działa nasz helpdesk zdalny, uzależnione jest wyłącznie od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są różne opcje, zarówno helpdesk od 8:00 do 16:00, jak i od 8:00 do 21:00 w dni robocze, a nawet 24/7, z uwzględnieniem stref czasowych.

Wsparcie IT ‒ inne zalety

Jakie jeszcze zalety ma każdy z naszych pakietów usług IT? Są to:

  • komunikacja w języku polskim, angielskim, niemieckim,
  • usterki zgłaszane telefonicznie (7:00- 21:00) z gwarancją natychmiastowej reakcji, e-mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego (przez 24h na dobę), z maksymalnym czasem oczekiwania do 2 h,
  • wsparcie dla pracowników zdalnych, pracujących w trybie home office, przedstawicieli handlowych.

To także gwarancja, że wszelkimi usterkami zajmą się kompetentne osoby, a Twoja firma, jak i każdy z pracowników, otrzyma sprawną pomoc.

5/5 - (1 głosów)