Szukaj
Close this search box.

Platforma komunikacji dla firm. Jaką wybrać?

Spis treści

Zastanawiasz się w jaki sposób usprawnić komunikację pomiędzy współpracownikami oraz kontaktować się z klientami i kontrahentami? Korzystając ze specjalnej platformy komunikacji dla firm. W ramach jednego rozwiązania można wykonywać tradycyjne połączenia głosowe, uczestniczyć w transmisjach wideo czy zarządzać obecnością. Dlaczego warto zdecydować się na platformę komunikacyjną?

Platforma komunikacji dla firm

Platforma do komunikacji dla firm – dlaczego warto?

Platforma komunikacyjna umożliwia korzystanie z szeregu tradycyjnych i nowoczesnych rozwiązań w prosty sposób. Dzięki poszczególnym narzędziom możliwe jest nawiązywanie połączeń głosowych czy stworzenie czatu indywidualnego bądź grupowego ułatwiającego komunikację z pracownikami czy klientami.

Dodatkowo platformę komunikacyjną można przenieść do chmury. Wszystkie usługi przechowywane są w bezpiecznym miejscu po to, by ważne dane nie zostały utracone np. na skutek awarii. Dla przedsiębiorcy oznacza to przede wszystkim optymalizację kosztów, ponieważ nie musi on tworzyć własnej infrastruktury IT oraz wykonywać tradycyjnych połączeń telefonicznych (dzięki platformie rozmowy prowadzi się przez Internet).

Większość nowoczesnych firm nie mogłaby sprawnie funkcjonować bez narzędzi przeznaczonych do wideokonferencji i połączeń. System Microsoft 365 to rozbudowana infrastruktura, będąca połączeniem platformy komunikacyjnej i pakietu biurowego, która została stworzona z myślą o nieustannie zmieniających się potrzebach współczesnej firmy.

W jej ramach użytkownicy mogą skorzystać z niezawodnych, a jednocześnie prostych w obsłudze rozwiązań, dzięki którym możliwe jest prowadzenie zdalnych spotkań. Narzędzia ułatwiają przedstawienie prezentacji oraz zebrania online. Dostępne są również funkcje udostępniania pulpitu bądź przesyłania i odbierania plików w trakcie trwania spotkania z pracownikami lub klientami. Dzięki tej opcji można zaprezentować również swoje projekty graficzne zleceniodawcom niemal w taki sam sposób jak podczas tradycyjnego spotkania w biurze.

Microsoft 365 – idealna platforma komunikacji dla firm

Wdrożenie platformy Microsoft 365 zapewnia dostęp do szerokiej gamy przydatnych narzędzi, takich jak:

Teams

1. Teams – aplikacja pozwala komunikować się ze współpracownikami oraz z klientami za pomocą czatu, wideo czatu oraz rozmów głosowych. Umożliwia integrację z innymi aplikacjami, przesyłanie plików, szyfrowanie komunikacji end-to-end. Oferuje również funkcję udostępniania ekranu. Dodatkowe opcje to planowanie spotkań w kalendarzu, nagrywanie konferencji czy 1 TB pamięci w chmurze.

Exchange Online

2. Exchange Online, czyli biznesowa poczta elektroniczna, która nie wymaga posiadania przez użytkownika własnej infrastruktury serwerowej. Usługa wyróżnia się zaawansowanymi funkcjami, które zabezpieczają skrzynkę pocztową przed spamem i szkodliwym oprogramowaniem, a także chronią przed utratą danych. Exchange Online to narzędzie dedykowane zarówno małym, jak i dużym firmom.

 

SharePoint

3. SharePoint – program nie tylko zabezpiecza strony internetowe, lecz także importowane pliki. Dzięki SharePoint może przechowywać dokumenty w chmurze, zarządzać codziennymi zadaniami za pomocą list czy formularzy czy znajdować wybrane pliki. Użytkownicy mogą tworzyć witryny w celu udostępniania danych współpracownikom, klientom, partnerom biznesowym.

OneDrive

4. OneDrive – to narzędzie do przechowywania danych, które skutecznie zastępuje płyty czy pendrive. Nie tylko sprawdzi się do wykonywania kopii zapasowych dokumentów na wypadek nagłej awarii, lecz także stanowi doskonały sposób wymiany plików między użytkownikami.

Jak oceniasz tę stronę?