• O firmie Lizard
    Napędzamy IT od ponad 26 lat
    Kontakt
    O nas

    Specjalizujemy się w serwisowej opiece informatycznej dla firm. Nasi Klienci bez obaw powierzają nam swoje systemy informatyczne, ponieważ wiedzą, że pozostawiają je Specjalistom w swojej dziedzinie.

    O firmie
    Dla partnerów

    Szukamy firm, które widzą perspektywę swojego rozwoju we współpracy z nami na rynku Polskim i w Europie. Współpracujemy z partnerami technologicznymi i biznesowymi, oferując wsparcie, know-how oraz wspólne projekty oparte na zaufaniu i wzajemnych korzyściach.

    Dołącz do sieci Lizard i rozwijaj swoją ofertę z solidnym zapleczem IT.

    Zobacz więcej
    Kariera w Lizard

    Dołącz do zespołu Lizard! Szukamy pasjonatów IT, którzy chcą rozwijać się w dynamicznym środowisku, pracować z nowoczesnymi technologiami i tworzyć rozwiązania, które realnie wspierają biznes klientów.

    Aplikuj do nas
  • Kontakt

    NFON Contact Center Hub

    NFON Contact Center Hub to nowoczesne, chmurowe rozwiązanie do wielokanałowej obsługi klienta – zwiększaj efektywność zespołu i jakość komunikacji.

    Contact Center w chmurze

    Obsługa omnichannel online

    Contact Center Hub to oparte na chmurze oprogramowanie contact center oferowane jako Contact Center as a Service (CCaaS). Jest to natywny produkt wielokanałowy oferujący różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mail, helpdesk, czat internetowy i komunikator w mediach społecznościowych.

    Zamawianie i świadczenie usługi odbywa się niezależnie od usług podmiotów trzecich, w szczególności Microsoft Office 365, Microsoft Teams, Microsoft Phone System oraz Microsoft Direct Routing. W przypadku integracji z Microsoft Teams działanie usługi i dostępność określonych funkcji są uzależnione od funkcji i wsparcia zapewnianego przez firmę Microsoft. W związku z tym możliwość korzystania z określonych funkcji jest uzależniona od tego, czy Microsoft zapewni ciągłe wsparcie takich funkcji.
    Contact Center Hub (CCHub) to modułowy system zapewniający natywne przetwarzanie wielu kanałów komunikacji w jednej aplikacji internetowej. Obsługiwane są rozmowy telefoniczne, czat internetowy, e-maile ze zintegrowanym systemem pomocy technicznej (helpdesk), czat SMS, integracja MS Teams i komunikatory społecznościowe, takie jak Facebook©, WhatsApp© lub Viber©.

    Skontaktuj się z nami

    Kreujemy standardy

    Skontaktuj się z naszym zespołem

    Komunikacja i CRM w jednym

    Konsultanci mogą obsługiwać indywidualne zgłoszenia klientów za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacji. Częścią CCHub jest moduł CRM, który automatycznie zapisuje całą historię komunikacji klienta we wszystkich dostępnych kanałach medialnych.

    CCHub oferuje ujednolicone raportowanie we wszystkich kanałach komunikacji w czasie rzeczywistym. System zawiera szereg najczęściej wykorzystywanych wstępnie określonych raportów. Na życzenie możliwe jest wykonywanie innych raportów. CCHub jest zaprojektowany jako otwarta platforma z interfejsem HTTP API REST, z którego może korzystać Subskrybent.

    Wszystkie kanały komunikacyjne CCHub są licencjonowane indywidualnie dla każdego użytkownika. Dostępne są dwa modele: licencja imienna i licencja dostępu jednoczesnego. Każdy użytkownik potrzebuje licencji na każdy kanał komunikacyjny, w którym będzie mógł się zalogować, aby obsługiwać zgłoszenia. Jeżeli użytkownik posiada licencję na jeden kanał komunikacyjny, może być zalogowany do nieograniczonej liczby kolejek danego kanału komunikacyjnego. Na przykład jedna licencja na kanał komunikacji głosowej oznacza, że użytkownik może zalogować się do dowolnej liczby kolejek w ramach kanału komunikacji głosowej. Użytkownicy, którzy nie logują się do żadnej kolejki, nie potrzebują licencji do przetwarzania zgłoszeń (np. administrator, kierownik, lider zespołu do celów raportowania itp.).

    Skontaktuj się z nami

    Partnerstwo, które napędza rozwój

    Jesteśmy certyfikowanym partnerem Microsoft

    Pozostali partnerzy:

    Contact Center Hub zintegrowana centrala telefoniczna

    Wirtualna centrala IP PBX

    Podstawą funkcji telefonicznej Contact Center Hub jest zintegrowana centrala telefoniczna – hostowana wirtualna centrala IP PBX. Obejmuje ona typowe funkcje głosowe – przekazywanie połączeń, zawieszanie połączeń, odtwarzanie muzyki w tle, parkowanie połączeń, przekazywanie nadzorowane i ślepe, przekierowywanie połączeń, identyfikacja dzwoniącego, przejmowanie połączeń i grupy huntingowe itp. Jest zarządzana za pośrednictwem bezpiecznego dostępu do sieci HTTPS.

    Administrator klienta ma pełne prawo do administrowania i zarządzania CCHubem w zależności od funkcji, które obejmuje licencja. Jeśli chodzi o funkcje, którymi klient może zarządzać, pełna odpowiedzialność za zmiany w ustawieniach leży po stronie klienta.

    Niektóre funkcje (np. SMS Connector) mogą być administrowane tylko przez NFON.

    Fizyczne serwery wirtualnej centrali PBX znajdują się w bezpiecznych i georedundantnych centrach danych podwykonawców NFON, do których fizyczny dostęp mają tylko upoważnione i zweryfikowane osoby.

    NFON Contact Center Hub

    3 warianty połączenia CCHub z siecią publiczną

    #MyWiemyJakToZrobić!

    Kontakt

    NFON CCHub + zewnętrzna centrala PBX

    CCHub można połączyć z istniejącą zewnętrzną centralą PBX za pośrednictwem interfejsu SIP. W tym wariancie CCHub będzie korzystać z centrali PBX innej firmy jako bramy do sieci publicznej.

    W tym przypadku konsultant korzysta z frontendu internetowego CCHub wraz z urządzeniem telefonicznym podłączonym do centrali PBX innej firmy lub klienta softphone, który jest dostarczany jako integralna część CCHub.

    Jeśli wykorzystywane jest połączenie innej firmy z zewnętrzną centralą PBX, użytkownik musi skontaktować się w pierwszej kolejności z tą firmą w przypadku wystąpienia problemów. Jeżeli nie da się udowodnić winy dostawcy PBX, abonent powinien skontaktować się ze swoim dostawcą CCHub (partner NFON), który sprawdzi działanie serwera VoIP i łączność w jego sieci.

    NFON CCHub + NFON SIP-Trunk*

    Dzięki zintegrowanej funkcjonalności centrali PBX, Contact Center Hub może działać samodzielnie. Aby połączyć się z siecią operatora, można użyć produktu SIP-trunk firmy NFON – NconnectVoice.

    W tym przypadku konsultant korzysta z frontendu sieciowego CCHub wraz z klientem softphone, który jest dostarczany jako integralna część CCHub.

    Ten wariant może być odpowiedni w przypadku połączenia z centralą PBX innej firmy lub gdy integracja z Cloudya nie jest pożądana z jakiegokolwiek powodu.

    *) w zależności od dostępności NFON NconnectVoice

    NFON CCHub + NFON Cloudya

    Aby zapewnić wyjątkowo bezproblemową obsługę abonentom NFON Cloudya, CCHub jest oferowany jako zintegrowany z NFON Cloudya – tak jakby pochodził z jednego źródła.

    W tym przypadku konsultant korzysta z frontendu sieciowego CCHub razem z urządzeniami Cloudya. Konsultant może odbierać połączenia przychodzące i inicjować połączenia wychodzące za pomocą interfejsu internetowego CCHub jako głównego interfejsu użytkownika, który z kolei kontroluje podstawowe urządzenie Cloudya jako telefon SIP. Zaawansowana integracja zdejmuje z konsultantów ciężar zarządzania narzędziami i urządzeniami, dzięki czemu mogą skupić się na kontakcie z klientem.

    NFON Contact Center Hub

    #MyWiemyJakToZrobić!

    Kontakt

    Rodzaje użytkowników

    Role i uprawnienia

    CCHub rozróżnia 3 główne role użytkownika. Użytkowników określają ich uprawnienia dostępu do modułów i sekcji funkcjonalnych oraz uprawnienia do zarządzania.

    Skontaktuj się z nami

    Modele licencjonowania

    #MyWiemyJakToZrobić!

    Kontakt

    Rodzaje licencji

    Kanał głosowy

    CCHub udostępnia dwa podstawowe rodzaje licencji:

    Skontaktuj się z nami

    Zobacz nasze artykuły

    Obsługa IT

    Dzięki specjalizacji w wielu dziedzinach IT możemy profesjonalnie zająć się kompleksową obsługą IT Twojej firmy. Skontaktuj się z nami, doradzimy Ci, co możemy wspólnie zrobić.

    Outsourcing IT

    To idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zdalna obsługa danego projektu daje jakość usług przy optymalnych kosztach.

    Usługi IT

    Zajmujemy się projektowaniem, wdrażaniem 
i utrzymaniem systemów IT. Ofertujemy usługi chmurowe 
i sieciowe dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

    Helpdesk IT

    Sprawna naprawa błędów informatycznych, dostęp do oprogramowania w ramach outsourcingu, dostęp do specjalistów od systemów IT czy sieci komputerowych.

    Bazy danych

    Dane to jedna z najistotniejszych wartości w wielu firmach. Administrując bazy danych dbamy o bezpieczeństwo Twojego biznesu.

    Bezpieczeństwo IT

    Jako Eksperci od cyberbezpieczeństwa IT, pomożemy w zabezpieczeniu systemów i sieci w Twojej firmie od firewall po politykę backup dla Twoich danych.

    Najlepsi specjaliści IT dla Twojej firmy

    Łączymy siły, by Twój zespół działał 

    Postaw na Lizard! W naszej firmie it oferujemy elastyczne pakiety obsługi informatycznej dopasowane do Twoich potrzeb, pakiety Basic, Basic Plus, Professional, Expert. Sprawdź wszystkie pakiety.

    Audyt IT

    Podczas audytu informatycznego sprawdzamy, czy dany system informatyczny i związane z nim zasoby są właściwie chronione.

    Kolejki

    Inteligentna dystrybucja zgłoszeń

    Kolejki to podstawowe bloki/elementy służące do zaawansowanego konfigurowania działań przychodzących lub wychodzących. Oddzielają dużą liczbę jednoczesnych połączeń/zgłoszeń od dostępnych konsultantów i pozwalają na sortowanie połączeń według zdefiniowanych reguł. W CCHub można wyróżnić trzy główne rodzaje kolejek. Kolejki przychodzące, wychodzące i kolejki kampanii.

    Skontaktuj się z nami

    Automatyzacja połączeń

    #MyWiemyJakToZrobić!

    Kontakt

    Kampanie wychodzące

    Tryby wybierania

    CCHub umożliwia prowadzenie zaawansowanych kampanii wychodzących z wykorzystaniem różnych trybów wybierania – od ręcznego po predykcyjne. System dostosowuje tempo i sposób inicjowania połączeń do efektywności zespołu, zwiększając liczbę realnych kontaktów z klientami. Dzięki funkcji Robocaller możesz automatyzować połączenia, dostarczać spersonalizowane komunikaty i prowadzić kampanie całodobowo, bez udziału konsultantów. Dodatkowe opcje, takie jak nagrywanie rozmów, podgląd w czasie rzeczywistym oraz technologia TTS, pozwalają jeszcze lepiej kontrolować jakość i skuteczność działań.

    Skontaktuj się z nami

    Helpdesk i kanał e-mail

    Kanał e-mail to jedna z funkcji modułu Helpdesk, wielokanałowej aplikacji pomocy technicznej z przejrzystym interfejsem internetowym, który ułatwia obsługiwanie zgłoszeń klientów i wykonywanie wewnętrznych zadań firmowych. Klienci końcowi mogą przesyłać nowe zgłoszenia przez telefon, e-mail, czat internetowy i SMS. CCHub Helpdesk przetwarza je logicznie i sortuje w przejrzystą historię komunikacji dla każdego klienta.

    Helpdesk integruje się z firmową pocztą e-mail i obsługuje standardowe bezpieczne protokoły (POP3S, IMAPS, SMTPS).

    Kategoryzacja zgłoszeń ułatwia korzystanie ze spersonalizowanych widoków, ustawień, śledzenia wiadomości e-mail i zgłoszeń. Korzystanie z kategorii, priorytetów lub SLA daje lepsze wyniki.

    CCHub Helpdesk obsługuje różne kanały komunikacji. Niezależnie od tego, który kanał został użyty do przesłania zgłoszenia, każde z nich jest zapisywanie w historii komunikacji.

    To samo dotyczy każdego kanału komunikacji wychodzącej wykorzystywanego do kontaktu z klientem. Historia komunikacji jest rejestrowana dla każdego kontaktu i w ramach zgłoszenia.

    Skontaktuj się z nami

    Omnichannel

    Kanały oparte na czacie

    Wszystkie kanały czatu z wyjątkiem czatu SMS umożliwiają przenoszenie działań z jednego kanału do drugiego. Możliwe jest również wysyłanie załączników i obrazów w obu kierunkach.

    Skontaktuj się z nami

    Rozbuduj możliwości CCHub

    #MyWiemyJakToZrobić!

    Kontakt

    Dodatkowe moduły

    Integracja aplikacji

    Rozszerz możliwości swojego contact center dzięki dodatkowym modułom CCHub – od zaawansowanej analityki, przez CRM i kontrolę jakości, po pełną integrację z MS Teams i Google Data Studio.

    Skontaktuj się z nami

    NFON Contact Center Hub - masz pytania?

    #MyWiemyJakToZrobić!

    Kontakt

    Aplikuj do naszego zespołu

    max rozmiar 10mb, dozwolone pliki: pdf, jpg, png, docs, docx

    Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.