Administracja chmurą Microsoft Office 365

Administracja Chmurą Office 365. To że Office 365 to samograj to tylko udany chwyt marketingowy. To prawda, że firmy nie muszą dbać przy usłudze Microsoft Office 365 o własne serwery fizyczne. Nie da się uniknąć administracji usługą Office 365 zwłaszcza ustawień dotyczących bezpiecznej poczty, archiwów, uprawnień np. w OneDrive, budowania witryn Sharepoint i utrzymaniem tych wszystkich zasobów w kondycji, która umożliwi korzystanie tych usług w bezpieczny dla firmy sposób.

Należy pamiętać, że wszystkie wyżej opisane aspekty dostawca usługi Office 365 przerzuca na użytkownika usługi. Dlatego też Administratorzy Lizard mają stosowną wiedzę i doświadczenie, aby usługa kupiona w chmurze była dla Twojej firmy użyteczna, elastyczna i bezpieczna.

My wiemy jak to dla Ciebie zrobić!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Skontaktuj się z nami
Dowiedz się więcej
  • Dobór produktów i usług Microsoft Office 365.
    Co to jest E1? A co to jest BP?

    Oferta Microsoft Office to gąszcz możliwości, można wiele skorzystać ale też wiele zapłacić. Inżynierowie Lizard zapewnią na etapie doboru produktów optymalizacje, wybranie najlepiej spełniających oczekiwania planów zakupowych. Wyjaśnią czym funkcjonalnie różni się dany pakiet i dlaczego warto kupić ten a nie inny.

  • Migracje do Chmury Microsoft Office 365

    Ma być szybko i bezpiecznie….

    Z migracją do Chmury Microsoft Office 365 jest tak jak z samym pakietem Office 365, wszystko jest łatwe i robi się samo. Tylko, że na końcu okazuje się, że tak nie jest. Aby proces migracji był sprawny , nie zatrzymywał procesów biznesowych w Twojej firmie trzeba to zrobić szybko i sprawnie z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi. Myślę, że Twoja firma będzie to robiła tylko raz , więc nie ma potrzeby tracić czasu na naukę i ryzyko błędów w migracji.

    My wiemy jak to zrobić!

  • Teams w akcji zobacz film…

  • Zunifikowane stopki email - Stopka stopce nie równa

    Czy w Twojej firmie istnieje procedura regulująca to jak mają wyglądać stopki w firmowej korespondencji e-mail?

    Myślę, że tak! A czy te stopki u wszystkich są identyczne? Czy zawierają identyczne dane? Czy w przypadku treści sezonowych zmieniają się na czas?

    My wiemy jak to zrobić aby wszystkie stopki były zarządzane z jednego miejsca, aby ich wygląd był spersonalizowany w ramach procedur nie tylko w stosunku do pracownika ale także w stosunku do firmy do której wysyłasz korespondencji, bo i tak można.

Formularz zapytania
Imię i nazwisko*
Nazwa firmy
Telefon kontaktowy*
E-mail*
Treść wiadomości