NFON

Wirtualna Centrala Telefoniczna

Dzięki naszej usłudze NFON, Państwa firma uzyska bardzo wiele wymiernych korzyści:

NFON to europejski operator telekomunikacyjny. System NFON jest systemem bardzo elastyczny i prosty w użyciu. Zarządzanie systemem odbywa się całkowicie zdalnie za pomocą strony internetowej. System nie jest instalowany lokalnie w firmie, działa na wysoce bezpiecznych serwerach w centrach NFON. Niezwykle proste są relokacja czy rozszerzenie systemu. System pozwala nam na korzystanie z telefonów biurkowych VoIP, telefonów przenośnych DECT lub smartfonów.
Jest to niezwykle proste: wszystko co jest potrzebne to połączenie internetowe spełniające podstawowe warunki..

* Prostota i elastyczność NFON.
System jest całkowicie skalowalny (od 2 do 249 000 urządzeń). Konfiguracja nowych urządzeń nie jest wymagająca i nie powoduje przerw w działaniu. Całkowite wdrożenie systemy trwa bardzo szybko. Jako operator przenosi i przydziela numerację klientów w Polsce.

* Bezpieczeństwo i wysoka jakość.
Bezpieczeństwo zapewnia podwójne Data Center w Monachium oraz profesjonalne SLA oraz wsparcie 24/7. W przypadku awarii łącz internetowych czy zasilania system automatycznie przekierowuje przychodzące rozmowy na telefony komórkowe. Dodatkowo wysoka jakość połączeń HD.

* Funkcjonalność.
NFON to ponad 150 funkcjonalności, które dostosowywane są pod kątem każdego klienta.
Podstawowe, oferowane funkcje to m.in.:
· dowolna liczba numerów wewnętrznych
· przełączanie zależne od pory dnia, IVR, zapowiedzi głosowe
· kolejki, umiejętności, grupy
· centralna książka telefoniczna
· automatyczne przekierowanie na komórki w przypadku niedostępności urządzeń stacjonarnych
· poczta głosowa – przesyłanie nagrań na email
· głosowe telekonferencje (do 50 uczestników)
· Urządzenia telefoniczne

· System NFON współpracuje z urządzeniami VoIP (SIP), podłączonymi bezpośrednio do internetu (lub LAN). Zalecamy wykorzystanie aparatów z listy modeli preferowanych przez NFON

* Koszty
NFON to oszczędności. Wdrożenie może być dużo niższe niż w przypadku klasycznej centrali sprzętowej. Nie ponosimy kosztów zakupu centrali, energii elektrycznej, wsparcia technicznego czy aktualizacji oprogramowania. Opłaty rosną lub maleją wraz ze zmianami liczby urządzeń.

* Numeracja telefoniczna
NFON jako operator telekomunikacyjny przenosi numerację klientów w Polsce i za granicą oraz przydziela nowe numery. W systemie NFON nie ma ograniczeń na liczbę równoczesnych połączeń czy linii telefonicznych

* Zarządzanie i konfiguracja

System jest zarządzany zdalnie przez przeglądarkę internetową. Wprowadzane zmiany są natychmiastowe. Każdy z użytkowników ma możliwość własnej konfiguracji poprzez panel Ncontrol.·

System NFON współpracuje z urządzeniami VoIP (SIP), podłączonymi bezpośrednio do internetu (lub LAN). Zalecamy wykorzystanie aparatów z listy modeli preferowanych przez NFON

* Koszty
NFON to oszczędności. Wdrożenie może być dużo niższe niż w przypadku klasycznej centrali sprzętowej. Nie ponosimy kosztów zakupu centrali, energii elektrycznej, wsparcia technicznego czy aktualizacji oprogramowania. Opłaty rosną lub maleją wraz ze zmianami liczby urządzeń.

* Numeracja telefoniczna
NFON jako operator telekomunikacyjny przenosi numerację klientów w Polsce i za granicą oraz przydziela nowe numery. W systemie NFON nie ma ograniczeń na liczbę równoczesnych połączeń czy linii telefonicznych

* Zarządzanie i konfiguracja
System jest zarządzany zdalnie przez przeglądarkę internetową. Wprowadzane zmiany są natychmiastowe. Każdy z użytkowników ma możliwość własnej konfiguracji poprzez panel Ncontrol.

ANKIETA OBSŁUGA ITO 

Adres kontaktowy :

Lizard Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
ul. Bukowińska 22 lok 200 XII piętro
02-703 Warszawa

Warszawa, tel.: +48 22 472 40 10

Kraków, tel.: +48 12 391 76 20

Katowice, tel.: +48 32 739 04 66

Wrocław, tel.: +48 71 723 21 66

Poznań, tel.: +48 61 642 70 20

e-mail : info@lizard.pl

Skontaktuj się z nami!

TOP