Helpdesk zdalny

Helpdesk zdalny, czyli usługa świadczona zdalnie przez wyspecjalizowanych pracowników helpdesku.

Usługa świadczona jest na podstawie zgromadzonej i opracowanej dokumentacji. Zgodnie z warunkami kontraktowymi i ustalonymi z klientem procedurami za pomocą wyspecjalizowanego oprogramowania TeamViewer w trybie szybkiej pomocy jednorazowej lub uzgodnionej z Klientem pomocy stałej.

My wiemy jak to dla Ciebie zrobić!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Skontaktuj się z nami
Dowiedz się więcej
  • Dla kogo jest usługa helpdesk zdalny?

    Usługę Helpdesku zdalnego dedykujemy do bardzo szerkokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce , Europie i Świecie

  • Gdzie świadczymy usługi zdalnego Helpdesk?

    Usługę helpdesk zdalny możemy świadczyć ….. wszędzie. Nie ma znaczenia gdzie są pracownicy Twojej firmy Polsce w całej Unii Europejskiej i UK oraz na Świecie Jeśli pracują w jakimś biurze czy oddziale pojedziemy do nich, jeśli są mobilni udzielimy im pomocy zdalnej, jeśli są “zbyt daleko” też obsłużymy ich i to nie tylko zdalnie.

  • W jakich godzinach?

    W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk zdalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze. aż po 24/7. Oczywiście uwzględniając także strefy czasowe.

Formularz zapytania
Imię i nazwisko*
Nazwa firmy
Telefon kontaktowy*
E-mail*
Treść wiadomości