Helpdesk zdalny, czyli usługa świadczona zdalnie przez wyspecjalizowanych pracowników helpdesku.
Usługa świadczona jest na podstawie zgromadzonej i opracowanej dokumentacji. Zgodnie z warunkami kontraktowymi i ustalonymi z klientem procedurami za pomocą wyspecjalizowanego oprogramowania TeamViewer w trybie szybkiej pomocy jednorazowej lub uzgodnionej z Klientem pomocy stałej.
My wiemy jak to dla Ciebie zrobić!
Usługę Helpdesku zdalnego dedykujemy do bardzo szerkokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce , Europie i Świecie
Usługę helpdesk zdalny możemy świadczyć ….. wszędzie. Nie ma znaczenia gdzie są pracownicy Twojej firmy Polsce w całej Unii Europejskiej i UK oraz na Świecie Jeśli pracują w jakimś biurze czy oddziale pojedziemy do nich, jeśli są mobilni udzielimy im pomocy zdalnej, jeśli są “zbyt daleko” też obsłużymy ich i to nie tylko zdalnie.
W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk zdalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze. aż po 24/7. Oczywiście uwzględniając także strefy czasowe.