Klienci helpdesk Lizard mogą liczyć na kompleksowe wsparcie techniczne oraz pomoc w rozwiązaniu problemów z bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury IT. Zakres świadczonej przez nas usługi dotyczy takich obszarów jak m.in.: systemy operacyjne, konfiguracja połączeń, VPN, obsługa aplikacji, aktualizacje i poprawki oprogramowania. Supportem objęte są zarówno urządzenia desktopowe (komputery PC), jak i sprzęt mobilny: laptopy, tablety czy smartfony.
Dostęp do usług w zakresie helpdesku mają Klienci z całego kraju, w tym ze wszystkich największych miast w Polsce, jak Warszawa, Kraków czy Wrocław, a także firmy z Poznania i Katowic. W ramach współpracy świadczymy zarówno pomoc na miejscu, jak i wsparcie zdalne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania TeamViewer.
Angielskie słowo helpdesk, dosłownie oznacza „biurko pomocy”. W branży IT termin ten jest właściwy dla komórki odpowiedzialnej za utrzymanie niezawodności infrastruktury IT w przedsiębiorstwie. Celem usługi jest szybkie rozwiązywanie problemów występujących w środowiskach informatycznych – osobiście lub zdalnie. Zaawansowane helpdeski to wielopoziomowe systemy, w których konsultanci odpowiadają na najczęściej pojawiające się błędy i usterki. W bardziej skomplikowanych przypadkach przekazują oni zgłoszenie do specjalistów kolejnego poziomu.
W dynamicznie rozwijającym się sektorze IT helpdesk stanowi jeden z kluczowych obszarów świadczenia usług. Od sprawności funkcjonowania systemu wsparcia w dużej mierze zależy to, jak szybko przywrócone zostanie poprawne działanie poszczególnych aplikacji, urządzeń a nierzadko całych sieci. Z tego powodu, wybór supportu powinien być odpowiednio przemyślany.
Choć branża IT najdynamiczniej rozwija się w Warszawie, Krakowie czy Wrocławiu, a także w innych dużych miastach jak Katowice czy Poznań, potrzeba profesjonalnego i pełnego wsparcia technicznego dotyczy również mniejszych ośrodków. Właśnie dlatego specjaliści z Lizard adresują swoje usługi nie tylko do największych metropolii, ale świadczą je na terenie całego kraju. Zdalny lub lokalny helpdesk dostarczany przez naszych ekspertów pozwoli szybko i sprawnie uporać się zarówno z typowymi, jak i najbardziej niestandardowymi problemami w zakresie działania urządzeń komputerowych, peryferiów, oprogramowania czy firmowych sieci.
Znajdź pakiet pomocy najlepiej dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb! Zamów usługę zaprojektowaną specjalnie dla Ciebie i ciesz się błyskawicznym rozwiązywaniem problemów. Przekonaj się, jak wiele korzyści zapewnia outsourcing w zakresie IT. Skieruj moce przerobowe oraz kompetencje Twoich pracowników na działania, które pomogą w realny sposób rozwijać Twój biznes, a wszystko, co związane z utrzymaniem niezawodności infrastruktury zostaw nam!
Usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.
Zasięg terytorialny: Polska i Europa
Usługę Helpdesku dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie.
Usługę helpdesk możemy świadczyć wszędzie. Nie ma znaczenia gdzie są pracownicy Twojej firmy Polsce w całej Unii Europejskiej i UK oraz na Świecie.
Jeśli pracują w jakimś biurze czy oddziale pojedziemy do nich, jeśli są mobilni udzielimy im pomocy zdalnej, jeśli są “zbyt daleko” też obsłużymy ich i to nie tylko zdalnie.
W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk zdalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze. aż po 24/7. Oczywiście uwzględniając także strefy czasowe.