Usługi helpdesk Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice

Helpdesk świadczony przez Lizard to usługa mająca na celu pomoc techniczną dla użytkownika w zakresie dotyczącym urządzeń mobilnych takich jak notebooki, tablety, smartfony oraz komputery stacjonarne.

Użytkownik w ramach tej usługi może oczekiwać pomocy w zakresie systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, konfiguracji połączeń, VPN, używanych aplikacji i ich instalacji oraz wgrywania poprawek i nowych wersji.

My wiemy jak to dla Ciebie zrobić!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Skontaktuj się z nami

Usługa świadczona zdalnie za pomocą wyspecjalizowanego oprogramowania TeamViewer.

Usługa świadczona przez Lizard na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.

Zasięg terytorialny: Polska i Europa

Wybierz mądrze, przemyśl i zważ za i przeciw.

Twoje Centrum Opieki Informatycznej Lizard.

Dowiedz się więcej
  • Dla kogo jest usługa helpdesk?

    Usługę Helpdesku dedykujemy do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie naszymi Klientami są tak samo małe firmy kilkuosobowe mieszczące się w jednej lokalizacji jak i wielkie, wielodziałowe firmy z biurami, magazynami i przedstawicielami handlowymi w całej Polsce, Europie i Świecie.

  • Gdzie świadczymy usługi?

    Usługę helpdesk możemy świadczyć wszędzie. Nie ma znaczenia gdzie są pracownicy Twojej firmy Polsce w całej Unii Europejskiej i UK oraz na Świecie.

    Jeśli pracują w jakimś biurze czy oddziale pojedziemy do nich, jeśli są mobilni udzielimy im pomocy zdalnej, jeśli są “zbyt daleko” też obsłużymy ich i to nie tylko zdalnie.

  • W jakich godzinach?

    W jakich godzinach świadczymy usługę helpdesk zdalny zależy tylko od wymagań klienta i ustaleń kontraktowych. Możliwe są wszelkie warianty poczynając na od 8.00 do 16.00 przez od 8.00 do 21.00 w dni robocze. aż po 24/7. Oczywiście uwzględniając także strefy czasowe.

Formularz zapytania
Imię i nazwisko*
Nazwa firmy
Telefon kontaktowy*
E-mail*
Treść wiadomości