Codziennie odczytujemy setki wiadomości e-mail.

Bardzo często są one nie zbyt dobrze sformatowane i nie zawierają wszystkich potrzebnych informacji.

Okazuje się, że e-mail zgodnie z prawem powinien posiadać stopkę a w niej informacje o naszej firmie takie jak adres , kontakt, dane rejestrowe firmy.

Czasem stopki trzeba różnicować w zależności od różnych parametrów np. inne stopki wysyłamy do konkretnego klienta.

Stopki można zunifikować i zarządzać nimi z jednego miejsca.

My wiemy jak to zrobić!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Skontaktuj się z nami
Dowiedz się więcej
  • Jeden człowiek jedna stopka

    Wiadomo, że oprogramowanie typu Outlook posiada ręczne dodawanie stopek, można je zróżnicować i ręcznie decydować za każdym razem jaką stopkę wysyłamy. Tylko, że z pewnością w rutynowych działaniach po prostu będziemy o tym zapominać.

    Nasze narzędzie potrafi pilnować takich parametrów i dopasować stopkę do odbiorcy.

  • Unifikacja stopek, czyli wszyscy mają taką samą

    Taką samą to znaczy, że możemy wypracować najlepsze rozwiązanie tak pod względem wyglądu i grafiki jak i pod względem treści. Zdecydować za naszych pracowników kiedy i jaka stopka ma być wysyłana.

  • Stopka zawsze i wszędzie marnotrawstwo czasu a czasem i papieru.

    Możemy ograniczyć wysyłanie stopek, np. decydując, ze stopki są nie załączane do korespondencji wewnętrznej.

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości