Założenia początkowe:
- Obsługa biura Zarządu 10 osób Warszawa
- Obsługa magazynu 3 osoby Mszczonów
- Obsługa biura regionalnego Kraków 5 osób
- Obsługa biura regionalnego Wrocław 5 osób
- Obsługa biura regionalnego Poznań 5 osób
- Obsługa biura regionalnego Gdańsk 5 osób
- Obsługa biura regionalnego Szczecin 5 osób
- Obsługa biura regionalnego Białystok 5 osób
- Obsługa biura regionalnego Lublin 5 osób
- Obsługa biura regionalnego Katowice 5 osób
- Obsługa pracowników terenowych podzielonych na 4 grupy, każda grupa 10 osób cała Polska
Zadania stawiane przez Klienta:
- Obsługa użytkownika
- Helpdesk IT
- Administracja usługami potrzebnymi do pracy użytkownika: chmura Office 365, wymiana komputerów itd
Zadania zdefiniowane i zrealizowane przez LIZARD:
- Inwentaryzacja osób i zasobów
- Utworzenia bazy obsługiwanych osób i urządzeń
- Instalacja TeamViewer w najnowszej wersji
- Instalacja LANSeepwer
- Komunikacja z użytkownikami o wdrożeniu nowego helpdesku
- Dedykowane – email i numer telefonu do zgłoszeń
- Przygotowanie procedur instalacyjnych i list kontrolnych do instalacji komputerów
- Zgromadzenie i zdokumentowanie informacji na temat aplikacji użytkowanych przez użytkowników
- Zgromadzenie i z dokumentowanie wszystkich usług, z których korzysta użytkownik, Konta, plany i inne zasoby typu Office 365, One Drive itp.
- Serwis bieżący
Harmonogram prac:
- Inwentaryzacje 5 dni
- Przygotowane komunikacji z klientem i realizacja komunikacji, przygotowanie zasobów po stronie helpdesk do obsługi Klienta, szkolenia, komunikacja 2 dni
- Weryfikacja dokumentacji i innych treści umożliwiających świadczenie helpdesk 5 dni
- Bieżąca obsługa biura PN-PT 8-18, Pracownicy terenowi PN-ND 9-21