Założenia początkowe:

  1. Obsługa biura Zarządu 10 osób Warszawa
  2. Obsługa magazynu 3 osoby Mszczonów
  3. Obsługa biura regionalnego Kraków 5 osób
  4. Obsługa biura regionalnego Wrocław 5 osób
  5. Obsługa biura regionalnego Poznań 5 osób
  6. Obsługa biura regionalnego Gdańsk 5 osób
  7. Obsługa biura regionalnego Szczecin 5 osób
  8. Obsługa biura regionalnego Białystok 5 osób
  9. Obsługa biura regionalnego Lublin 5 osób
  10. Obsługa biura regionalnego Katowice 5 osób
  11. Obsługa pracowników terenowych podzielonych na 4 grupy, każda grupa 10 osób cała Polska

Zadania stawiane przez Klienta:

  1. Obsługa użytkownika
  2. Helpdesk
  3. Administracja usługami potrzebnymi do pracy użytkownika: chmura Office 365, wymiana komputerów itd

Zadania zdefiniowane i zrealizowane przez LIZARD:

  1. Inwentaryzacja osób i zasobów
  2. Utworzenia bazy obsługiwanych osób i urządzeń
  3. Instalacja TeamViewer w najnowszej wersji
  4. Instalacja LANSeepwer
  5. Komunikacja z użytkownikami o wdrożeniu nowego helpdesku
  6. Dedykowane – email i numer telefonu do zgłoszeń
  7. Przygotowanie procedur instalacyjnych i list kontrolnych do instalacji komputerów
  8. Zgromadzenie i zdokumentowanie informacji na temat aplikacji użytkowanych przez użytkowników
  9. Zgromadzenie i z dokumentowanie wszystkich usług, z których korzysta użytkownik, Konta, plany i inne zasoby typu Office 365, One Drive itp.
  10. Serwis bieżący

Harmonogram prac:

  1. Inwentaryzacje 5 dni
  2. Przygotowane komunikacji z klientem i realizacja komunikacji, przygotowanie zasobów po stronie helpdesk do obsługi Klienta, szkolenia, komunikacja 2 dni
  3. Weryfikacja dokumentacji i innych treści umożliwiających świadczenie helpdesk 5 dni
  4. Bieżąca obsługa biura PN-PT 8-18, Pracownicy terenowi PN-ND 9-21