Profesjonalny audyt IT

Lizard zapewnia szereg usług audytorskich, które mogą wpłynąć na poprawę lub zwiększenie firmy w zakresie korzystania z różnych usług informatycznych. Podczas audytu informatycznego zbieramy dowody na to, czy dany system informatyczny i związane z nim zasoby są właściwie chronione. W tym celu przeprowadza się różnego rodzaju testy, których zadaniem jest ujawnienie ewentualnych problemów.

Dzięki audytowi IT można później zastosować specjalnie dedykowane rozwiązania, które będą chronić zasoby danych przed awariami, cyberatakami czy zdarzeniami losowymi. Skorygowanie wykrytych błędów w bardzo dużym stopniu może wpłynąć na dalsze funkcjonowanie danej firmy. Zlecony nam audyt IT wykonują zawsze niezależni audytorzy, posiadający już doświadczenie w tym zakresie oraz odpowiednie kwalifikacje.

Czas trwania:

W celu realizacji audytu musi odbyć się jednodniowa wizyta (8 godzin). Opracowanie wyników będzie realizowane przez 7 dni roboczych.

Wyniki prac:

Wyniki prac będą przedstawione w formie dokumentu poaudytowego oraz jeśli będzie taka potrzeba przygotujemy prezentacje dla Zarządu. Zapraszamy do współpracy przedsiębiorstwa z Warszawy, Gdańska, Łodzi Poznania, Wrocławia, Katowic i Krakowa, którym zależy na rzetelnym i sprawnie przeprowadzonym audycie informatycznym.

Oceń tą usługę
Profesjonalny audyt IT
My wiemy jak to zrobić. Sprawdź nasze pakiety usług IT
Zobacz pakiety
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wypełnij formularz
Array
Masz pytanie?
Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania i wątpliwości.
Oferta audytowa dla firm z Warszawy i innych miast Polski

Oferujemy wykonanie audytu informatycznego w ramach rozpoczęcia współpracy. Zakres proponowanych prac:

  1. zapoznanie się z infrastrukturą LAN, WAN,
  2. zapoznanie się z zabezpieczeniami i dostępem do Internetu,
  3. zapoznanie się z infrastrukturą serwerową,
  4. zapoznanie się ze strukturą katalogową, strukturą plikową,
  5. zapoznanie się z pracującym rozwiązaniem antywirusowym,
  6. zapoznanie się z pracującym systemem do backupu,
  7. zapoznanie się z sytuacją dotyczącą licencjonowania produktów posiadanych przez Klienta,
  8. zapoznanie się z systemami biznesowymi pracującymi u klienta,
  9. analiza pracy systemu pocztowego,
  10. analiza pracy stacji roboczych, ich funkcji i stanu,
  11. wstępna analiza potrzeb użytkowników systemu informatycznego.
Oceń tą usługę

    Formularz zapytania
    Imię i nazwisko*
    Nazwa firmy
    Telefon kontaktowy*
    E-mail*
    Treść wiadomości
    Oceń tą usługę